انتشار تاریخ دقیق فیلم نگهبانان کهکشان ۳ در دوران کرونا

چهارشنبه 31 اردیبهشت , 1399

جیمز گان بیان کرده است که نگهبانان کهکشان ۳ و فیلم گروه خودکشی به خاطر قرنطینه ی کووید-۱۹ به تاخیر نخواهد افتاد. این فیلمساز پس از اخراج از شرکت دیزنی، دوباره به کار روی فیلم های ابرقهرمانی باز می گردد، اما طرفداران نگران بودند که پروژه های مرتبط با این کارگردان ممکن است به سرنوشت فیلم جدید جیمز باند یا مولان دیزنی پدچار شود و تا زمان فروکش بحران بهداشت جهانی به تعویق بیفتد.

مجموعه فیلم های گاردینز اف گلکسی داستان گروهی از قهرمانان بین کهکشانی را روایت می کند که کنار یکدیگر گرد آمده اند تا با خطرات موجود در جهان مبارزه کنند. ماجراهای گروه نگهبانان کهکشان، توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کند و بسیاری منتظر فیلم جدید این گروه هستند.

اطلاعات بیشتر درباره ی اکران نگهبانان کهکشان ۳

با این حال، با مراجعه به توییتر برای یک جلسه پرسش و پاسخ، گان برای هواداران فاش کرد که در حالی که قرنطینه به معنای انتشار تریلر و تصاویر تبلیغاتی کمتری درباره ی این فیلم ها بود، در حال حاضر ویرایش و ادیت قسمت جدید Suicide Squad در دست انجام است و تاریخ اکران فیلم عقب نخواهد افتاد. این فیلم در حال حاضر قرار است در آگوست ۲۰۲۱ اکران شود. وی در این مصاحبه بیان کرد: “در حال حاضر هیچ دلیلی برای انتقال تاریخ انتشار فیلم گروه خودکشی وجود ندارد. ما روی برنامه عمل می کنیم و حتی از موعد برنامه جلوتر هستیم. بسیار خوش شانس بودیم که قبل از قرنطینه، فیلمبرداری را به طور کامل انجام دادیم و ویرایش فیلم را نیز در محیط قرنطینه (به دلیل ساختار خاص تیم تولید و استودیو پس از تولید و پیش بینی) تنظیم کرده ایم. “

گان با وجود اینکه کارگردانی گروه خودکشی را به عهده دارد و بیشتر قسمت های فیلم نگهبانان کهکشان را نیز تولید کرده است، اخیرا به دلیل توییت های توهین آمیزی که کرده است دچار جنجال خبری زیادی شده است. این کارگردان به خاطر توییت های خود حتی از کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy نیز اخراج شد و پس از اعلام اخراج وی، روسای شرکت مارول به طور عمومی معذر خواهی کردند. اخیرا همکاران گان نامه ای عمومی نوشتند که خواستار بازگشت وی شدند.

نگهبانان کهکشان

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می توان همین روند را برای اکران فیلم نگهبانان کهکشان ۳ نیز انجام داد، گفت: “هم اکنون برنامه های فیلم سوم Guardians of the Galaxy نیز طبق جدول زمانی قبل از قرنطینه پیش می رود.” گسترش ویروس و اجرای اقدامات خاموش کننده در سطح جهان، باعث شده است که صنعت فیلم هم تولیدات خود را متوقف کند و هم تأخیر در انتشار تعدادی از پروژه های بزرگ را به اجبار به وجود آورد. در دنیای سینمایی مارول، تاریخ اکران بیوه سیاه از ماه مه سال ۲۰۲۰ تا نوامبر این سال میلادی به عقب رانده شده است، و همچنین نسخه هایی از فیلم های مختلف از جمله فیلم جدید ثور و پلنگ سیاه ۲ نیز قرار است با تاخیر اکران شود.

منبع: independent

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *