امپیر: جدیدترین اتفاق در مارول

سه‌شنبه 30 اردیبهشت , 1399

اخبار جدید درباره ی بازگشت دوباره ی مارول به جنگ های Kree-Skrull  با امپیر به گوش می رسد. یکی از روندهای ثابت و بزرگ در مارول همیشه رقابت بی پایان بین Skrulls و Kree بوده است. در دهه ۷۰ میلادی، داستان انتقام جویان کلاسیک، نبرد Kree-Skrull جریان داشت که میان دو نیروی بیگانه اتفاق افتاده بود و سرنوشت زمین را نتیجه ی این جنگ مشخص می کرد. دنباله ای برای داستان what if… قسمتی از این داستان را دوباره نشان می دهد که احتمالاً اولین داستان عظیم گروه ابر قهرمانی در تاریخ مارول است. پیامدهای جنگ Kree-Skrull باعث ایجاد ایلومیناتی مارول شد. حتی داستان طوری پیش رفت که تا تخم های ونوم از این جنگ شکل گرفتند (اولین میزبان آن یک جنگجو کری بود که سعی داشت با استفاده از نژادهای تغییر دهنده تغییر شکل دهد.)

در اواسط دهه هشتاد، وقتی با هالکلینگ از گروه  انتقامجویان جوان ملاقات کردیم، یک تغییر عمده در رقابت ظاهر شد. تدی آلتمن وارد داستان شد که به نظر می رسید حاصل ازدواج دو عضو از گروه های رقیب کرو و اسکرول است. این واقعیت که تدی مانند هالک به نظر می رسد، فقط به دلیل توانایی تغییر شکل او است (توجه داشته باشید، برای خود هالک این قضیه جذاب بود). حالا، هولکلینگ پس از این مدت طولانی به عنوان یک ابرقهرمان زمین، سرنوشت خود را در دست خواهد گرفت. به نظر می رسد او قصد دارد کری و اسکرول را بر علیه زمین متحد نماید.

امپیر، در هسته اصلی خود، داستان اتحاد دوباره میان Avengers و Fantastic Four علیه اتحاد Kree-Skrull خواهد بود. به نظر می رسد این ایده که این دو نژاد بیگانه با یکدیگر متحد شوند آنقدر ها دور از تخیل نیست. اخیراً با داستان هایی همچونAnnihilation ، Annihilators و Infinity متوجه می شویم که کیهان با تهدید های جدیدی روبرو شده است، تا جایی که دشمنان ۱۰۰۰ ساله اکنون برای مبارزه با تهدید بزرگ تر باید کنار هم بجنگند. اما چرا علیه زمین که در واقع در طرف آن هاست اعلام جنگ می کنند؟

امپیر

در کمیک های قدیمی می بینیم که یکبار به خاطر اینکه احتمال داشت زمین با حمله ای هسته ای از جمعیت پاک شود این دو نژاد برای جشن گرفتن از بین رفتن زمین صدسال آتش بس اعلام کردند مطمئناً، این دو نژاد دارای دشمنی مشترکی با زمین بودند، اما فقط زمان لازم بود تا برای نابودی زمین دست به حمله ی مشترک بزنند. در قسمتی از داستان منتشر شده درباره ی سریال امپیر آمده است که یکی از قهرمانان به دیگران خیانت خواهد کرد. مشخص نیست که این یک نفر هالکلینگ است یا منظور شخص دیگری نیز هست.

سریال امپیر توسط نویسنده انتقام جویان یعنی آل وینگ و فیلمنامه نویس چهار شگفت انگیز کاتر دان اسلوت نوشته خواهد شد. والریو شیتی از این اثر مراقبت خواهد کرد. در جالی که فیلم برداری قسمت اول شروع شده است، قرار این سریال در شش قسمت پخش شود. به خاطر کووید-۱۹ و بیماری کرونا در حال حاضر ساخت بسیاری از سریال ها و فیلم های مارول متوقف شده است و احتمالا تاریخ اکران Empyre نیز به تعویق خواهد افتاد.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *