اطلاعات جدید درباره ی فیلم جهش یافته ها

دوشنبه 29 اردیبهشت , 1399

فیلم جدید جهش یافته ها با نام The New Mutants در حال حاضر تولید شده است. این فیلم در واقع یکی از پروژه های جسورانه تر و جالب تر بر پایه ی سری فیلم های X-Men است که شرکت Disney آماده کرده است. اما این اسپین اف جذاب به دلیل شیوع کووید-۱۹ متوقف شده است. هنگامی که ماه گذشته کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که به دلیل بیماری همه گیر، اکران جهش یافته ها، مولان و آنتلرز به تعویق می افتد بسیاری از طرفداران به شدت عصبانی شدند زیرا این چهارمین بار است که تاریخ انتشار New Mutants به عقب رانده شده یا به تعویق افتاده است.

تعداد تعویق این فیلم آنقدر زیاد است که بسیاری گمان می کنند به نوعی طلسم شده است و ممکن است هیچگاه اکران نشود. در حقیقت، بسیاری در حال گمانه زنی هستند که این فیلم می تواند در سرویس جدید پخش کننده دیزنی یعنی دیزنی + پخش شود همچنین دیزنی شصت درصد از سهام استریم Hulu را نیز در اختیار دارد و این شبکه یکی دیگر از گزینه های پخش فیلم جهش یافته ها است. قرار بود این فیلم فقط یک هفته پس از فیلم Boone در سینماها به نمایش درآید. اما در حال حاضر سرنوشت آن مشخص نیست.

برای درک کامل وضعیت، باید به این موضوع بازگردیم که چرا اکران New Mutants به مدت دو سال به تعویق افتاده است. در ابتدا فیلم جهش یافته ها قرار بود برای ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ اکران شود و تریلرهای آن بسیاری از طرفداران را هیجان زده کرد و موجی از انتظار را ایجاد نمود. در واقع، آن استقبال مثبت بود که ظاهراً باعث شد که اکران این فیلم به تعویق بیوفتد. کمپانی فاکس تلاش کرد تا کیفیت فیلم را افزایش دهد با این امید که بتواند رکورد فیلم های مشابه موفق مانند IT شکسته شود. اما پس از آن، در اوایل سال ۲۰۱۸ دیزنی شرکت فاکس را خریداری کرد و این افزایش کیفیت به تعویق افتاد. در واقع، فیلم جهش یافته ها در قفسه قرار داده شد تا بعدا دیزنی به آن رسیدگی کند.

جهش یافته ها

از این رو، مشکلی که دیزنی در حال حاضر با آن روبرو است این است که چطور در دوران قرنطینه این فیلم را به شکل عمومی اکران کند، دیزنی موظف است تمام فیلم های تمام شده یا فیلم های پس از تولیدی که در زمان خرید شرکت FOX موجود بوده است را به شکل عمومی اکران نماید. به نظر می رسد مدیران کمپانی زیاد از قسمت های ترسناک فیلم جهش یافته ها رضایت ندارند و احساس می کنند برخی قسمت های فیلم با روحیه و مدل منش طرفداران محصولات شرکت دیزنی همخوانی زیادی ندارد. البته در مورد فیلم جوجو ربیت نیز این تردیدها وجود داشت اما این فیلم حتی توانست اسکار نیز دریافت کند و موفقیتی برای کمپانی Disney به ارمغان آورد بنابراین بسیاری حس می کنند ممکن است علی رقم دودلی های موجود این فیلم نیز بتواند سود زیادی برای کمپانی به همراه داشته باشد. در حال حاضر باید منتظر ماند تا دیزنی تصمیم نهایی را درباره ی فیلم جهش یافته ها بگیرد.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *