مارول امیدوار است به زودی ساخت دکتر استرنج ۲ را آغاز کند

یکشنبه 28 اردیبهشت , 1399

با شروع پیش تولید فیلم دکتر استرنج ۲، مارول هنوز هم قصد دارد در ژوئن ساخت فیلم جدید دکتر استرنج را آغاز کند. با وجود چالش هایی که استودیوهای فیلم هنگام شروع یا راه اندازی مجدد تولید تعدادی از فیلم ها با آن روبرو شده است، اما پیش تولید یکی از بزرگتری فیلم های مارول هنوز جابه جا نشده است و Doctor Strange in the Multiverse of Madness هنوز تاریخ دقیقی برای شروع فیلم برداری دارد. پیش تولید از راه دور برای این فیلم ابرقهرمانی ادامه داشته است، و منابع می گویند هنوز هم برای شروع تصویربرداری در ماه ژوئن برنامه ی مشخصی وجود دارد.

اطلاعات جدید درباره ی فیلم دکتر استرنج ۲

مانند هر استودیوی دیگر در طول همه گیری کرونا، مارول اخیراً تعطیل شده است: در حالی که فیلم های مانند بیوه ی سیاه تکمیل شده و در انتظار تاریخ اکران جدید است، سایر پروژه های بعدی فیلم و جریان نیز دچار وضعیتی متفاوت از یکدیگر هستند. در همین حال، دومین فیلم انفرادی Sorcerer Supreme، که گمان می رود مهمترین قطعه جدید در آستانه ی نمایش شرکت MCU است، با وجود خروج کارگردان اسکات درریکسون و راه اندازی یک سری جدید همچنان در این مسیر باقی مانده است و دوربین ها در ماه ژوئن فیلم برداری خود را شروع خواهند کرد. فیلمنامه این فیلم متعلق به لوکی مایکل والدرون است. خبرهای حیرت انگیز مبنی بر این که سام رایمی در حال مذاکره برای تصاحب نقش کارگردان است نیز وجود دارد. زیرا کارگردان این فیلم هنوز به طور رسمی توسط مارول تأیید نشده است.

دکتر استرنج

با این وجود، پیش تولید بسیاری از فیلم های شرکت مارول از راه دور هنوز نیز ادامه پیدا کرده است، که می تواند به معنی چندین چیز باشد. بخش عمده ای از پیش تولید در فیلم های مارول شامل کار هنرمندان جلوه های بصری است که دنباله های اصلی را در آنچه “previsualization” یا “previs” نامیده می شوند طراحی می کنند. این می تواند شامل حیطه های مختلفی باشد که از انیمیشن ابتدایی متوسط تا صحنه های کاملاً دقیق و کامل، همه برای ایجاد فیلمبرداری واقعی از عناصر زنده آن صحنه ها – اگر وجود داشته باشد – حتی اگر مستقر باشد – با کشف کردن جهت دوربین، نورپردازی قابل کنترل است.

با فرض اینکه رئیمی در واقع کارگردانی این اثر را برعهده دارد، و اینکه او و تیمهای جلوه گری همگی قادر به کار از راه دور از محل کار در منزل هستند، پیشرفت در مواردی که مطمئناً توالی جلوه های دیداری گسترده برای دکتر استرنج ۲ هستند می تواند به راحتی به جلو حرکت کند. در عین حال، اگر کارگردان و بازیگران فیلمنامه ای در دست خود داشته باشند، تمرین و خواندن نیز می تواند از طریق اسکایپ یا زوم انجام شود. از آنجا که مارول غالباً در طول تولید فیلم هایش را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می دهد، هرگونه تغییر بعدی واقعاً تعجب آور نیست. اگر همه اینها طبق برنامه انجام شود، می توان پیش بینی کرد که دکتر استرنج ۲ می تواند در ماه ژوئن تولید اصلی خود را آغاز کند.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *