اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور ندارد

جمعه 19 شهریور , 1400

اندرو گارفیلد، بازیگر فیلم The Amazing Spider-Man برای سومین بار به شایعات حضورش در فیلم جدید مرد عنکبوتی، یعنی Spider-Man: No Way Home جواب رد داد.

اندرو گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور ندارد

از مدت‌های طولانی شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون حضور گارفیلد به همراه تام هالند و و توبی مگوایر در فیلم سوم مرد عنکبوتی وجود دارد که تا این لحظه برخی آن را تایید و بعضی نیز رد کرده‌اند.

اندرو گارفیلد چند ماه پیش در مصاحبه‌ای درباره حضورش در فیلم گفته بود:«هرگز نگوییم هرگز» آن زمان بود که بسیاری از طرفداران مارول و مرد عنکبوتی سردرگم شدند و در عین حال برای دیدن سه مرد عنکبوتی و ایده مولتی‌ورس در فیلم امیدشان بیشتر شد. اما این بازیگر در مصاحبه‌ای جدید با وبسایت ورایتی صحبت‌هایی داشته و طی آن به شایعات حضورش در Spider-Man: No Way Home پایان داده است:

من متوجه هستم که چرا مردم انقدر نسبت به این موضوع اهمیت می‌دهند و برایشان هیجان‌انگیز است، چراکه خود من هم یک طرفدار پرو پا قرص هستم. دست خودتان نیست، وقتی صحنه‌های حضور سه مرد عنکبوتی را در یک فیلم تصور می‌کنید، با خود می‌گویید که اصلا همچین چیزی امکان دارد؟ اما مهم است که من این موضوع را با همه مردم در میان بگذارم و اعلام کنم که خود من هم هنوز از این موضوع آگاه نیستم و نمی‌دانم که آیا در فیلم خواهم بود یا خیر. اما می‌دانم که نمی‌شود امید واهی به طرفداران داد. مهم نیست که من چه می‌گویم، یا این اتفاق می‌افتد و بسیار شگفت‌انگیز است، یا ناامیدی بزرگی برای مردم رقم می‌خورد.
این اولین باری نیست که گارفیلد حضورش را فیلم کتمان می‌کند، بلکه تام هالند نیز یک‌بار به طور صریح گفته بود که اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در No Way Home حضور نخواهند داشت. اما صرف نظر از چیزی که این بازیگران می‌گویند، نشانه‌های زیادی برای تحقق ایده مولتی‌ورس و حضور دیگر کاراکترهای فیلم‌های مارول در این فیلم وجود دارد.

همانطور که در جدیدترین تریلر Spider-Man: No Way Home دیدیم، پیتر پارکر به دیدن «دکتر استرنج» و «وونگ» می‌رود تا از آن‌ها برای پاک کردن هویت واقعی خود کمک بگیرد. با وجود هشدار وونگ، دکتر استرنج موافقت می‌کند تا به پیتر کمک کند اما مشکلاتی رخ می‌دهد که آن‌ها را با خطرات مولتی‌ورس مواجه می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا طرفداران شاهد بازگشت آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس باشند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید که سرانجام شاهد سه مرد عنکبوتی در یک فیلم خواهیم بود یا خیر.

فیلم سینمایی Spider-Man: No‌‌‌‌‌‌‌‌ Way Home در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه) اکران خواهد شد.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *