پایان فیلمبرداری فصل سوم سریال The Boys

شنبه 20 شهریور , 1400

سازندگان بالاخره فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Boys شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو را به اتمام رساندند تا مراحل نهایی تولید آن کلید بخورند.

پایان فیلمبرداری فصل سوم سریال The Boys

نمی‌توان انکار کرد که سریال The Boys به‌عنوان یک محصول ابرقهرمانی خاص توانست موفقیت‌های زیادی را برای آمازون پرایم ویدیو به ارمغان بیاورد. در نتیجه این شبکه‌ی آنلاین استریم‌محور می‌خواهد هرچه سریع‌تر با فصل سوم آن به استقبال طرفدارها برود. جک کواید، کارل اربن و جنسن اکلس تایید کردند که پروسه‌ی فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Boys به پایان رسیده است؛ فصلی که می‌تواند از دو فصل نخست هم بزرگ‌سالانه‌تر و دیوانه‌وارتر ظاهر شود.

سریال The Boys نشان می‌دهد که اگر در دنیای واقعی شاهد فعالیت ابرقهرمان‌ها بودیم و سواستفاده‌ی آن‌ها از قدرت را می‌دیدیم، با چه شرایط ترسناکی مواجه می‌شدیم. در نتیجه قدم به قدم با سریال The Boys سازندگان به نمایش پلیدی‌های درونی افرادی می‌پردازد که در جهان بیرون شاید مثل یک الهه یا رب‌النوع مورد پرستش مردم قرار بگیرند. گروه The Seven که همواره در جهان سریال The Boys تشکیل‌شده از هفت ابرقهرمان برتر است، حقایق کریه زیادی را پشت ظاهر زیبای خود مخفی می‌کند. اگر دو فصل اول سریال The Boys را ببینید، به هویت واقعی اعضای آن پی می‌برید.

باتوجه‌به موفقیت گسترده‌ی دو فصل نخست سریال The Boys می‌دانیم که اریک کریپک برای ساخت فصل سوم آزادی عمل به مراتب بیشتری داشت و سراغ نوشتن فیلم‌نامه براساس بخش‌هایی از منبع اقتباس رفت که فکر می‌کرد هیچ‌کدام از استودیوهای هالیوود با ساخت و پخش آن‌ها موافقت نمی‌کنند. جنسن اکلس، بازیگر سریال Supernatural در فصل سوم سریال The Boys نقش سولجر بوی را دارد و کتیا وینتر در این فصل نقش لیتل نینا را بازی کرده است.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *