اولین تصویر پسر فلش در سریال The Flash

یکشنبه 2 خرداد , 1400

شبکه CW به‌تازگی اولین تصویر از شخصیت بارت آلن، پسر بری و آیریس ملقب به ایمپالس در سریال The Flash را منتشر کرده است.

اولین تصویر پسر فلش در سریال The Flash

درحالی که رسانه‌ها از جدایی دو بازیگر سریال The Flash از شبکه CW پیش از فصل هشتم خبر می‌دهند، جردن فیشر بازیگر فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You قرار است نقش بارت آلن ملقب به Impulse را در این مجموعه برعهده داشته باشد. فیشر در قسمت ۱۷ و ۱۸ فصل هفتم سریال The Flash نقش پسر بری و آیریس را بازی می‌کند و حالا CW اولین تصویر رسمی از ایمپالس را ازطریق حساب توییتر خود منتشر کرده است.

در این تصویر، کاستوم سفید و قرمز ایمپالس را با عینک زرد رنگی که به چشم دارد، مشاهده می‌کنیم. البته همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، ایمپالس در کمیک بوک‌ها نوه بری آلن است که این موضوع در سریال فلش تغییر کرده است. ضمن اینکه سن و سال فیشر نیز بیشتر از چیزی که از ایمپالس در کمیک بوک‌ها به تصویر کشیده شده، است.

جردن فیشر در اپیزود ۱۵۰اُم سریال The Flash به این مجموعه می‌پیوندد، جایی که جسیکا پارکر کندی مجدداً برای بازی در نقش نورا وست آلن باز خواهد گشت. قسمت ۱۴۴ این سریال با نام Family Matters, Part 1 این هفته از شبکه CW پخش شد، لذا انتظار می‌رود که قسمت ۱۵۰ام در حوالی ماه ژوئیه آماده پخش شود.

فصل هفتم سریال The Flash مطابق انتظار تا پاییز سال جاری ادامه دارد. گرنت گاستین، کندیس پتن، کارلوس والدز، دنیل پانابیکر، جسی ال مارتین و تام کاوانا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال فلش حضور دارند. علاوه‌براین، از ماه فروردین امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، رسما آغاز شد. فیلم فلش برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. ازرا میلر نقش بری آلن را در این فیلم بر عهده دارد و همچنین قرار است شاهد حضور مایکل کیتون و بن افلک در نقش بتمن نیز باشیم.

منبع: Gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *