احتمال حضور هنری کویل در ریبوت Highlander

یکشنبه 2 خرداد , 1400

هنری کویل در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین‌ ستارگان هالیوود محسوب می‌شود و در حال مذاکره برای حضور در ریبوت فیلم Highlander است.

احتمال حضور هنری کویل در ریبوت Highlander

هنری کویل برای این ریبوت با چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، کارگردان فیلم جان ویک، همکاری خواهد کرد. چاد استاهلسکی از یک دهه پیش قصد ساخت این ریبوت را دارد. هشت سال پیش رایان رینولدز (Ryan Reynolds) برای نقص اصلی انتخاب شد ولی در نهایت از این پروژه جدا شد. حتی ملیسا روزنبرگ (Melissa Rosenberg)، نویسنده Twilight، و جاستین لین (Justin Lin)، کارگردان Fast Five، در مقطعی روی ریبوت فیلم Highlander کار می‌کردند.

نیل اچ موریتز (Neil H. Moritz) و جاش دیویس (Josh Davis) تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. فیلم اصلی Highlander در سال ۱۹۸۶ با بازی شان کانری (Sean Connery)، کریستوفر لمبرت (Christopher Lambert)، رکسان هارت (Roxanne Hart) و کلنسی براون (Clancy Brown) ساخته شده است. این فیلم جنگ دیرینه بین جنگجویان جاویدان را دنبال می‌کند و داستان آن در قرن ۱۶ و سال ۱۹۸۰ جریان دارد. برنده این جنگ به عنوان هایلندر انتخاب می‌شود که جدا از جاودانگی، قدرت‌های بیشتری نیز به دست خواهد آورد. باید اشاره کنیم که تاکنون چندین دنباله و اسپپین‌آف نیز از این سری ساخته شده است.

هنوز اطلاعاتی از فیلم‌نامه این ریبوت در دسترس نیست و از این رو ممکن است که هنری کویل برای نقش کانر مک‌لود (Connor MacLeod) انتخاب نشده باشد. هنری کویل یک شمشیرزن بسیار خوب محسوب می‌شود و بیشتر مبارزات سریال ویچر را شخصا انجام می‌دهد. از این رو می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای ریبوت فیلم Highlander و شخصیت کانر مک‌لود باشد.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *