داوین جانسون و حضور در انیمیشن بعدی دی سی

شنبه 1 خرداد , 1400

دواین جانسون پس از توافق با برادران وارنر وظیفه صداپیشگی شخصیت کریپتو در انیمیشن DC League of Super Pets را بر عهده گرفته است.

داوین جانسون و حضور در انیمیشن بعدی دی سی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین صداپیشه انیمیشن DC League of Super Pets که پیش از این با نام انیمیشن DC Super Pets شناخته می‌شد، مشخص شده است. برادران وارنر و دی سی با دواین جانسون برای صداپیشگی شخصیت کریپتو به توافق رسیده‌اند. همچنین شرکت Seven Bucks که به راک تعلق دارد، در ساخت این انیمیشن نقش خواهد داشت و بدین ترتیب جانسون علاوه‌بر صداپیشگی، به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این اثر حضور دارد.

جرد استرن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن DC League of Super Pets را بر عهده دارد و سم لوین به‌عنوان دستیار کارگردان به وی در ساخت آن کمک خواهد کرد. این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۲ (۱ خرداد ۱۴۰۱) اکران شود. انیمیشن دی سی لیگ ابر حیوانات قرار است داستانی گروهی از ابرقهرمانان دنیای دی سی را که به شکل حیوانات هستند، دنبال کند. استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر وظیفه تولید انیمیشن DC League of Super Pets را بر عهده دارد.

انیمیشن DC League of Super Pets در زمان اکران که مصادف با روز یادبود است، باید با رقیبان قدرتمندی چون فیلم Mission: Impossible 7، فیلم John Wick: Chapter 4 و یک فیلم لایو اکشن و بدون نام از دیزنی در گیشه رقابت کند. همچنین گفته می‌شود که صداپیشگان بعدی این انیمیشن در آینده نزدیک معرفی خواهند شد. علاوه‌بر انیمیشن DC League of Super Pets، جانسون وظیفه بازی در نقش بلک ادم در فیلم Black Adam را نیز بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *