بازیگر نقش کامالا خان برای سریال MS.MARVEL انتخاب شد

پنج‌شنبه 10 مهر , 1399

سرانجام مارول استودیو یک بازیگر تازه کار را برای نقش کامالا خان در سریال Ms.Marvel انتخاب و استخدام کرد.

بازیگر کامالا خان

در ماه شهریور و در طی مراسم  D23بود که مارول استودیو ساخت سریال MS.Marvel را برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است در مورد شخصیت کامالا خان، ابرقهرمان آمریکایی-مسلمان ساخته شود. این شخصیت برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط جی. ویلو ویلسون خلق و معرفی شد.

حال طبق آخرین اخبار منتشر شده، به نظر می‌‎رسد مارول بازیگر مناسب برای این شخصیت را پیدا کرده است. ایمان ولانی، بازیگر تازه‌‎کار نقش این ابرقهرمان را برعهده گرفته است و قرار است این نقش را بازی کند.

شاید انتخاب این بازیگر کمی عجیب به نظر برسد و شاید همه‌ی ما توقع داشتیم تا مارول به دنبال بازیگر با تجربه‌تری برود اما به هر حال مارول به دنبال یک استعداد جوان در عرضه بازیگری بود تا بالاخره ایمان ولانی را انتخاب کرد.

بوریس کیت نیز در صفحه توییتر خود تایید کرد که چندین  بازیگر مختلف برای بازی در نقش کامالا خان در تابستان تست داده بودند که در نهایت از بین آن‌ها ایمان ولانی برای بازی در این نقش تایید شد.

بیشا کی علی نیز به عنوان نویسنده و شورانر سریال Ms.Marvel حضور دارد و همچنین عدل ال عربی و بلال فلاح، شرمین عبید چنائی و میرا منون وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف این سریال را برعهده دارد.

شخصیت کامالاخان برای اولین بار در شماره ۱۴ کمیک کاپیتان مارول معرفی شد و حضور مستقل این شخصیت در فوریه سال ۲۰۱۴ بود که این کمیک مورد توجه و تایید مخاطبان قرار گرفت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Ms.Marvel از جمله زمان شروع تولید یا انتشار آن در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود این سریال در ۶ قسمت تولید و از دیزنی پلاس عرضه شود. مارول به تازگی به دنبال بازیگرانی جدید برای سریال‌های خود می‌باشد و به تازگی جنیفر والترز نیز برای بازی در سریال She Hulk انتخاب شده است.

منبع: cnet

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *