هویت شخصیت کدکس در سری کتاب کمیک venom مشخص شد

چهارشنبه 9 مهر , 1399

شرکت مارول در شماره ۲۸ سری کتاب کمیک  venom، هویت شخصیت اسرارآمیزی که همگی آن را به نام کدکس می‌شناسیم، مشخص کرد.

مدتی است که مارول تلاش می‌کند شور و اشتیاق و هیجان را در بین کاربران خود برای شرور جدید venom به بالاترین درجه خود برساند. شخصیت شروری که قرار است در آخرین خط داستانی ونوم یعنی Venom Beyond ظاهر شود. این شخصیت پیش از این بر روی چندین جلد کتاب کمیک ظاهر شده بود و به صورت مختصر هم در قسمت ۲۵ سری کتاب کمیک venom حضور داشت. این شخصیت شرور همان است که ادی براک دیر یا زود باید با آن رو به رو شود.

سرانجام در قسمت ۲۷ ما شاهد این شرور بودیم آن هم زمانی که ادی و پسرش به یک واقعیت موازی منتقل شده بودند.

این دنیا که بسیار مدرن نیز می‌باشد، توسط انتقام جوبان ونومی شده، هدایت و کنترل می‌شود. این انتقام جویان نیز توسط فردی عجیب به نام کدکس ( codex) هدایت می‌شوند. در سری‌های پیش این شخصیت را فقط با ماسک دیده بودیم به همین دلیل در مورد شخصیت اصلی آن نمی‌توانستیم به صورت دقیق نظر بدهیم. نظرات مختلفی حول این شخصیت وجود داشت اما در قسمت ۲۸ سری کتاب کمیک venom بالاخره شخصیت اصلی آن آشکار شد. هویتی که خیلی عجیب‌تر و هیجان‌انگیز تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

کدکس در کمیک Venom

حقیقت این است که کدکس همان دیلان براک است. ما شخصیت دیلان براک را در سال ۲۰۱۸ ملاقات کردیم. در ابتدا ادی بر این باور بود که دیلان همان برادر ناتنی‌ای است که هیچگاه نداشته است. اما سرانجام حقیقت آشکار شد و مشخص که مادر او ان ویینگ است، ادی هم تا حدودی با این قضیه کنار آمد زیرا سیمبیوت ونوم را در او دید. از همان زمان ادی پسرش را پیش خود نگه داشت تا از نال و یا هر کس دیگری که می‌خواهد به او آسیب برساند دور باشد.

حال در قسمت ۲۸ این مجموعه، ما شاهد این هستیم که دیلان چقدر قدرتمند است و چه کارهایی می‌تواند بکند. در این دنیا که دیلان و ادی یکدیگر را شناخته و پیدا کرده‌اند، با دنیای مارول تفاوت دارد. در این دنیا ادی پیش از اینکه با سیمبیوت ونوم پیوند بخورد، خودش را کشته است. در عوض این سیمبیوت‌ خودش را آن می‌رساند و با یکدیگر ارتشی از ونوم می‌سازند تا به سراغ کدکس بروند در بین این راه ادی نیز به آن‌ها می‌پیوندد.

کدکس در کمیک Venom

در این افشاگری مشخص می‌شود که اگر ادی دیلان را هدایت نکند، چه اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد. به نظر می‌رسد که دیلان بدون وجود پدر خود می‌تواند تبدیل به یک ابر شرور و موجودی بسیار خطرناک شود.

حالا venom مقدماتی را برای رویارویی بین ادی و پسرش ایجاد کرده است، رویارویی که می‌تواند هیجان انگیز باشد.

بیشتر بخوانید: تصویر جدید از شخصیت شرور و مرموز ونوم منتشر شد

منبع: CBR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *