بازی Marvel’s Avengers هر روز بهتر از دیروز!

کسی لینچ (کارگردان Marvel’s Avengers) در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده است گفته همچنان که بازی  Marvel’s Avengers توسعه می یابد، بهتر می شود و کیفیتش بالا می رود.

شاید این گفته او به این خاطر باشد که با معرفی این بازی بعضی از کاربران گفتند توقع کیفیت بهتری از Marvel’s Avengers داشتند. خوشبختانه در نمایشی که از این بازی در گیمزکان ۲۰۱۹ ارائه شد دیدیم که بازی پولیش شده و با کیفیت تر شده است.

marvel avengers game

کسی لینچ در مصاحبه اش گفته: همه قسمت های بازی با پولیش کردنش طی روند توسعه اش دچار تغییر می شوند. آن گیم پلی ای که شما در  E3  ۲۰۱۹ و گیمزکان ۲۰۱۹ دیدید متعلق به نسخه Pre Alphaی بازی بود. شما با گذشت زمان خواهید دید که تغییرات زیادی روی شخصیت ها و سایر بخش های بازی اعمال می شود.

یکی از چیزهایی که کاربران بازی بعد از نمایش اولیه پیش بینی می کردند حالت کوآپ بخش داستانی Marvel’s Avengers بود، اما چند وقت پیش معلوم شد بخش داستانی بازی فقط تک نفره بازی می شود و ترجیح تیم سازنده بازی این بوده است. سخنگوی اسکوئر انیکس هم توضیحاتی درباره افزایش کیفیت بازی و شخصیت های آن داده و گفته: با تغییراتی که اعمال کردیم کیفیت بازی بالا رفته است. مثلا تغییرات نورپردازی و سایه پوست هر شخصیت بازی. یعنی هر چه به زمان عرضه بازی نزدیک می شویم کیفیت طراحی شخصیت ها افزایش می یابد. البته باید بگویم که تمرکز ما فعلا روی تغییر ساختار شخصیت ها نیست.

بازی مارولز اونجرز قرار است ٢۶ اردیبهشت ١٣٩٩ (۵ مِی ٢٠٢٠ ) برای پی سی، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پلی استیشن ۴ ارائه شود.

منبع: www.dualshockers.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *