تاریخ اکران فیلم Black Panther 2 و بازیگران اصلی فیلم اترنالز

مارول استودیو در نمایشگاه D23 امسال از فیلم‌های آینده‌اش اطلاعات جدیدی رو کرد. مثلا اینکه تاریخ اکران Black Panther 2  چه موقع است یا بازیگران فیلم  The Eternals چه کسانی هستند؟

در این نمایشگاه کوین فایگی (رییس مارول استودیو) تایید کرد که دنباله فیلم Black Panther در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶ می ۲۰۲۲) اکران خواهد شد. بعد از کوین فایگی هم رایان کوگلر روی صحنه آمد و خبر به پایان رسیدن فیلمنامه را داد. اما دیگر چیزی نگفت! به هر  حال هنوز هم احتمالات می‌گویند که Black Panther 2 با نام متفاوتی اکران می‌شود.

در مورد فیلم The Eternals هم صحبت‌ شد. مثلا سه بازیگر دیگر این فیلم تایید شدند: کیت هرینگتون که بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بوده و حالا قرار است در این فیلم نقش دین وایتمن (بلک نایت – Black Knight) را بازی کند، جما چان که قبلا در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) دیده شده و حالا قرار است در این فیلم نقش سرسی را بازی کند و بری کیوگن که قبلا در فیلم Dunkirk دیده شده و حالا قرار است او در در اترنالز در نقش Druig ببینیم.

به جز این سه بازیگر قبلا حضور ان بازیگران هم اعلام و تایید شده بود: ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت و دان لی در نقش گیلگمش. یک تصویر مفهومی هم از کاراکترهای اترنالز منتشر شده که این است:

Black Panther 2

فیلم The Eternals هم قرار است در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰) اکران شود و کارگردانی‌اش به عهده کلوئی ژائو باشد. طبق آخرین خبرها در این فیلم خبری از دین وایتمن نیست.

و اما فیلم Black Widow که به افراد حاضر در نمایشگاه یک  تریلر از آن نشان داده شد و درش برای اولین بار شخصیت رد گاردین (با بازی دیوید هاربر) را دیدیم. او لباسی درست مثل لباس شخصیتش در نسخه‌های کامیک پوشیده است و خطاب به ناتاشا و یلنا می‌گوید که خانواده دوباره در کنار هم جمع شده‌اند. در این تریلر تسک مستر هم نمایش داده شد، در حالیکه روی تانک با تیر و کمان مبارزه می‌کرد. چیز دیگری که دیده شد لباس جدید بلک ویدو (ناتاشا) بود آن هم به رنگ سفید، که پس از جنگ لفظی بین ناتاشا و یلنا به نمایش درآمد.  فیلم Black Widowهم قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱ می ۲۰۲۰) اکران شود.

منبع: deadline.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *