بازی Marvel’s Avengers در کامیک کان ۲۰۱۹ حضور خواهد داشت!

همانطور که قبلا هم گفته شد پنل مارول در کامیک کان سن دیگه حضور خواهد داشت. حالا مشخص شده که در این پنل Marvel’s Avengers ، Iron Man VR و Marvel Ultimate Alliance3 را هم می‌بینیم.

درست است که این رویداد، رویداد خیلی مهمی برای علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی نیست اما کمپانی مارول طی این چند سال از فرصتی که این رویداد ایجاد می‌کند برای اینکه خودی نشان بدهد استفاده می‌کند.

در جدیدترین اخبار مارول اعلام کرده که مارول گیمز‌ (Marvel Games)یک پنل خاص خودش در نمایشگاه کامیک کان خواهد داشت و در این پنل که ساعت ۱ بامداد ۲۸ تیر به وقت ایران آغاز می‌شود و میزبانش گرگ میلر است،

بازی Marvel's Avengers

 نمایشی از بازی‌های معروفی چون Avengers ،Iron    Man VR  و Marvel Ultimate Alliance 3 تماشا می‌کنیم و محتویات جدیدش را متوجه خواهیم شد. بخش هیجان‌انگیز ماجرا اینجاست که یک اتفاق سورپرایز هم برای حضار در نظر گرفته شده است. حضور بیل روزمن (از کارگردانان خلاق مارول گیمز) و افراد دیگری از این خانواده این رویداد را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند.

پس بهتر است برای درک هر چه بهتر وقایع این پنل نگاهی به بازی‌های جدید مارول گیمز بیندازید.

حالا بحث سر این است که سورپرایز هیجان‌انگیزی که برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند چیست؟ شاید گیم‌پلی بازی Marvel’s Avengers محتمل‌ترین گزینه باشد! نظر شما چیست؟

منبع: www.dualshockers.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *