در افتتاحیه و اکران فیلم Spider-Man: Far From Home چه گذشت؟

فیلم Spider-Man: Far From Home توانست طی ۶ روز اول اکرانش، یک فروش فوق‌العاده را در گیشه آمریکای شمالی و جهانی تجربه کند.

مرد عنکبوتی دور از خانه اکرانش را با ۳۹ میلیون دلار فروش در روز سه شنبه هفته گذشته شروع کرده و رکورد بهترین افتتاحیه روز سه شنبه را شکسته است، رکوردی که تا قبل از این متعلق به فیلم The Amazing Spider Man با ۳۵ میلیون دلار فروش در روز افتتاحیه سال ۲۰۱۲ بوده و هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این رکورد بتواند اصلا جابه‌جا شود.

طبق آنچه آمار می‌گوید این فیلم سه روز پایانی اولین هفته اکرانش حدود ۹۳ میلیون دلار دیگر هم فروخت و به این ترتیب در مجموع ۶ روز اول اکران، فروش دنباله فیلم اسپایدرمن را به رقم ۱۸۵ میلیون دلار رساند. می‌توان گفت که این رقم خیلی بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.

Far From Home

برای درک اینکه چرا در پیش‌بینی‌ها اشتباه شده بیایید یک مقایسه کوچک بین فیلم‌های مرد عنکبوتی انجام دهیم. فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در سال ۲۰۱۷، در افتتاحیه‌اش ۱۱۷ میلیون دلار فروش داشت! اما فیلم Spider-Man: Far From Home… این فیلم بهترین فروش روز چهارشنبه فیلم‌های مارول، دومین فروش برتر ۴ جولای و همینطور بهترین فروش یک فیلم سونی پیکچرز در ۶ روز اول اکرانش بوده است. Spider-Man: Far From Home بیست و سومین فیلم دنیای سینمایی مارول است و توانسته ۳۹۵ میلیون دلار در کشورهای دیگر جهان بفروشد. این رقم، فروش ۱۰ روز اول اکران Spider-Man: Far From Home را به ۵۸۰ میلیون دلار رساند و در یک مقایسه با فیلم‌های دیگری مثل Captain Marvel و Spider-Man: Homecoming می‌توان گفت این فیلم در رده بالاتری قرار دارد.

با نگاهی به آماری که از تماشاگران این فیلم منتشر شده می‌فهمیم که مردان ۶۰ درصد تماشاگران فیلم را تشکیل داده‌اند. و از این ۶۰ درصد ۵۸ درصدشان سن‌شان کمتر از ۲۵ سال بوده است. جالب است بدانید Spider-Man: Far From Home سینما اسکور A از تماشاچیانش گرفته در حالی که نمراتی که تماشاچیان به فیلم داده‌اند فاصله زیادی با نمره A+ نداشته‌اند.

شما از Spider-Man: Far From Home چه خبری دارید؟ در مورد داستان این فیلم چیزی می‌دانید و چه نظری دارید؟ نظرات‌تان را با ما و سایر کاربران سایت نرداستیشن در بخش «نظرات» در میان بگذارید.

منبع:  variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *