علاقه کارگردان فیلم Spider Man Far From Home 3 به حضور کراون شکارچی به ‌عنوان آنتاگونیست قسمت بعد

کراون شکارچی

این کراون شکارچی که از آن می‌خواهیم صحبت کنیم یک شخصیت شرور است که توسط استن لی و استیو دیتکو در سال ۱۹۶۴ در دنیای مرد عنکبوتی خلق شد و در شماره پانزدهم کامیک The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) برای اولین بار به مخاطبان این دنیای هیجان‌انگیز معرفی شد. البته شاید بتوان گفت بیشتر افرادی که کراون شکارچی را می‌شناسد، او را به خاطر کمیک Kraven’s Last Hunt که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده می‌شناسند. آنجایی که او تا مرز کشتن پیتر پارکر جلو رفته بود.حالا کارگردان فیلم Spider-Man: Far From Home جان واتس، طی یک مصاحبه جنجالی با Uproxx گفته که دوست دارد از کراون شکارچی به عنوان ضد قهرمانش در قسمت بعدی فیلم Spider-Man: Far From Home استفاده کند.

Man Far From Home 3

فیلمی که از سه‌شنبه هفته گذشته اکرانش آغاز شده و می‌توان گفت فراتر از انتظارها ظاهر شده است. این فیلم تا اینجا بیش از ۵۷۷ میلیون دلار در جهان فروش داشته و با یک صحنه جنجالی پس از پایان فیلم تمامی مخاطبانش را مشتاق قسمت بعدی فیلم کرده است.

البته تا امروز ساخت این قسمت هنوز به طور رسمی اعلام نشده و احتمالا تکلیفش در نمایشگاه کان سن دیگو ۲۰۱۹ مشخص می‌شود. پس باید تا دیدن پلن مارول استودیو در این نمایشگاه صبر کرد.

بماند که جان واتس اذعان داشته استفاده از کراون شکارچی به عنوان آنتاگونیست اصلی قسمت بعدی فیلم فقط یک علاقه است. او در مصاحبه‌اش صراحتا گفته که: من کراون را دوست دارم ولی ما چطور می‌توانیم از او استفاده کنیم؟ این فقط یک شوخی بود.
همه می‌دانیم که دلیل این صحبت او این است که برای استفاده از کراون باید از شرکت سونی پیکچرز اجازه گرفت! پس شاید بتوان گفت واقعا بعید است که کراون شکارچی در فیلم Spider-Man 3 حضور پیدا کند. سونی پیکچرز به هیچ عنوان دست از این شخصیت نخواهد کشید چون می‌خواهد یک فیلم مستقل بر اساس همان شخصیت کراون شکارچی در دنیای مرد عنکبوتی خودش بسازد. این کمپانی در مرداد سال گذشته ریچارد ونک (نویسنده فیلم The Equalizer 2) را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است. پس دیگر همه چیز بستگی به سعی و تلاش کمپانی مارول دارد که بخواهد برای این شخصیت با سونی پیکچرز چانه بزند یا خیر!

شما چه نظری در مورد حضور کراون شکارچی در Spider-Man Far From Home 3 دارید؟ به نظر شما مارول می‌تواند از این شخصیت استفاده کند یا گزینه‌های بهتری برایش مطرح است و فعلا فقط می‌خواهد حواس طرفداران مرد عنکبوتی را پرت کند؟

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *