رابرت داونی جونیور: «من با نقش‌هایم یکی نیستم.»

هشدار

این خبر حاوی اسپویلرهایی از Avengers: Endgame می‌باشد.

رابرت داونی جونیور با بازی در انتقام جویان:

آخر بازی (فیلمی که بار دیگر با صحنه‌های اضافی به اکران در آمده و تنها ۱۶ میلیون دلار مانده تا رکورد «آواتار» و «ترانسفورمرز» را بشکند.) ، پس از ۱۰ سال بازی در نقش مرد آهنی و تونی استارک دیگر این نقش را کنار گذاشت.پس از این مصاحبه‌ای در هالیوود ریپورتر با او انجام شده که در آن، داونی جونیور به مرز میان شخصیت کاراکتر‌ها و شخصیت واقعی خودش پرداخته است:

« از اول به خاطر شخصیت تونی استارک که از کاراکترهای دنیای مارول است در تمام پروژه‌های دیگر مربوط به آن هم همکاری کردم چون بازیگری وظیفه‌شناس و غیرمعمول بودم. اما شرایطی به وجود آمد که… مثل اینکه حیوان دست‌آموز صاحبان پروژه‌ها باشی.»

رابرت-داونی-جونیور

او در ادامه می‌گوید: « اما من اجازه ندادم چنین اتفاقی بیفتد. من از مهارت‌های بازی در تئاتر کمک گرفته‌ام، و چیزی که به آن فاصله زیبایی‌شناسی میان اثر هنری واقعیت. من با نقشم یکی نیستم و آن چیزی نیستم که در استودیو انجام داده‌ام. اصلا من با آن چیزی که در آن مقطع بازی کردم در قالب آن شخصیت یکی نیست و شاید این ناخوشایند باشد چون کودک درون ما تمایل دارد جور دیگری فکر کند!»

حالا داونی را دیگر باید در قسمت سوم «شرلوک هلمز» و ریبوت « دکتر دولیتل» ببینیم. البته او خودش هم معترف است که دوران پس از ماورل و مرد آهنی هنوز برایش شروع نشده است.

فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» که بار دیگر با صحنه‌های اضافی به اکران درآمده تنها ۱۶ میلیون دلار تا عبور از رکورد «آواتار» و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ فاصله دارد.

منبع: www.yahoo.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *