برنامه ویژه HBO به مناسبت سالگرد پخش سریال محبوب Game Of Thrones

سه‌شنبه 17 فروردین , 1400

HBO به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی پخش سریال بازی تاج و تخت برای عاشقان این سریال برنامه های ویژه ای دارد و  چالشی با اهداف خیرخواهانه نیز در این برنامه گنجانده است.

ّبرنامه ویژه HBO به مناسبت سالگرد پخش سریال محبوب Game Of Thrones

HBO به‌عنوان بخشی از برنامه‌های ویژه‌ی خود برای یادبود سریال فوق‌العاده‌ی Game of Thrones در دهمین سالگرد پخش اولین قسمت از این مجموعه‌ی تلویزیونی، ضمن معرفی جشن یک ماهه‌ی بزرگداشت این سریال، از اپیزودهای پربازدید گیم آو ترونز در HBO Max رونمایی کرده است.

  • فصل ۱ قسمت ۵: The Wolf and the Lion
  • فصل ۱ قسمت ۶: A Golden Crown
  • فصل ۱ قسمت ۴: Cripples, Bastards, and Broken Things
  • فصل ۲ قسمت ۱: The North Remembers
  • فصل ۱ قسمت ۳: Lord Snow
  • فصل ۲ قسمت ۲: The Night Lands

سالگرد ۱۰ سالگی سریال GoT که HBO از آن به‌عنوان The Iron Anniversary نام می‌برد، با راه‌اندازی یک صفحه‌ی اختصاصی در سرویس استریمینگ HBO Max آغاز شده و ضمن ارائه‌ی یک سری آیتم‌های ویژه، طرفداران را به ماراتن تماشای سریال که نام آن را MaraThrone گذاشته، دعوت می‌کند. به‌گفته‌یHBO، این برنامه تا یک ماه ادامه داشته و موضوعات جذابی برای برای طرفداران این سریال فانتزی به همراه خواهد داشت. MaraThrone از دهم آوریل (۲۱ فروردین) شروع شده و هواداران را با تماشای پشت سرهم ۷۳ اپیزود این سریال در HBO Max و جمع‌آوری منابع مالی برای اهداف خیرخواهانه به چالش می‌کشد.

براساس گزارش‌ها منتشر شده، این ماراتن دو هفته طول خواهد کشید و در این مدت از اعضای تیم بازیگران سریال برای تشویق طرفداران به مشارکت در این اقدام خیریه استفاده خواهد شد. منابع مالی جمع‌آوری شده به بنیادهای خیریه Women for Women International، World Central Kitchen، Conservation International، International Rescue Committee، یونیسف، FilmAid International، SameYou، Royal Mencap Society، National Urban League و پروژه The Trevor Project اهدا خواهد شد.

در این مدت، تعداد منتخبی از سوپرفن‌ها و اینفلوئنسرهای فضای مجازی نیز بسته‌های ویژه‌ی MaraThrone را دریافت کرده و به افزایش تعداد بینندگان و شرکت کنندگان این ماراتن کمک خواهند کرد. HBO در ادامه سه زوج جوانی را که مراسم ازدواج خود را با مضامین وستروس برگزار کردند، با ارسال هدایای ویژه سورپرایز خواهد کرد.

البته برای طرفدارانی که جزء سوپرفن‌ها، اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی یا کسانی که مراسم ازدواج خود را با حال و هوای دنیای وستروس برگزار نکردند نبودند نیز برنامه‌ی ویژه‌ای ترتیب داده شده است. شرکت برادران وارنر و شرکای تجاری آن، جوایز مختلفی از جمله «تخم مرغ عید پاک جواهرنشان فابرژه» با نقش تاجی که دنریس تارگارین به سر می‌گذاشت به همراه نوشیدنی‌های ویژه‌ی Iron Anniversary از برندهای معتبر و مجموعه‌ دیسک‌های ۴K و بلوری Game of Thrones: Complete Collection را به طرفداران اهدا خواهند کرد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *