بازیگر جدید کاپیتان آمریکا تهدید به مرگ شد

دوشنبه 16 فروردین , 1400

به نظر رسیده برخی طرفداران فیلم های ابرقهرمانی چندان رفتار خوشایندی ندارند و بازیگرانی که موردنظر آنها نیست را تهدید به مرگ یا موارد دیگر می کنند. این بار نوبت به وایت راسل بازیگر جدید شخصیت جان واکر در سریال فالکون و سرباز زمستان رسیده است.

شوربختانه نمی‌توان انکار کرد که در تمامی جوامع طرفداری بزرگ چه برای بازی‌های ویدیویی و چه برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، گروهی نه‌چندان بزرگ اما پر سروصدا از هوادارهای سمی وجود دارد که به بهانه‌های مختلف، رفتارها و حمله‌های زشت خود را نشان می‌دهند. شبکه‌های اجتماعی نیز کاری کرده‌اند که صدای آزاردهنده‌ی جامعه‌ی سمی طرفداران بیشتر از همیشه گوش را اذیت کند.

بازیگر جدید کاپیتان آمریکا تهدید به مرگ شد

اکنون نوبت به وایت راسل، بازیگر نقش جان واکر در سریال فالکون و سرباز زمستان مارول رسیده است؛ کسی که نقش کاپیتان آمریکا جدید انتخاب‌شده توسط دولت را را در این سریال ابرقهرمانی بازی می‌کند. او به قدری پیام‌های تهدیدآمیز و پرشده از توهین دریافت کرد که به‌صورت کامل از شبکه‌ی اجتماعی رفت. چرا که برخی افراد فقط به خاطر تنفر از شخصیت بازی‌شده توسط او که متعلق به یک داستان تخیلی است، انقدر عصبانی می‌شوند که شخص بازیگر را تهدید به قتل می‌کنند.

این رفتار غیر قابل قبول و زشت، به شکلی ناامیدکننده بارها و بارها در سال‌های اخیر دیده شده است. چنین رفتارهایی از سوی چنین افرادی متاسفانه تمام فضای ارزشمند گفت‌وگوی طرفدارها و منتقدها با یکدیگر را آلوده می‌کند و صحبت راجع به یک سریال تلویزیونی را به مرحله‌ی بروز دادن رفتارهای نادرست از لحاظ اخلاقی می‌رساند. قسمت چهارم سریال The Falcon and The Winter Soldier جمعه از شبکه‌ی آنلاین دیزنی پلاس پخش می‌شود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *