بسیاری از صحنه های فیلم Spider-Man: No Way Home حذف شد

بسیاری از صحنه های فیلم Spider-Man: No Way Home حذف شد

تقریبا یک هفته‌ای از زمان اکران فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) می‌گذر و هنوز هم بحث‌های فراوان درباره عناصر شگفت‌انگیز و رویکرد جدید آن در دنیای سنیمایی مارول وجود دارد. این فیلم مملو از لحظات غافلگیرکننده‌‌‌ای بود که با داستان مرد عنکبوتی گره خورده است. اما به گفته نویسندگان، صحنه‌های بسیاری از فیلم حذف شده است.

طبق صحبت‌های اریک سامرز، یکی از نویسندگان No Way Home در مصاحبه اخیرش با DiscussingFilm، رویکرد هماهنگ‌سازی بازیگران درحال پیشرفت و تمرکز همزمان بر ماجراجویی‌های پیتر پارکر (با بازی تام هالند) یک چالش بزرگ بود. سامرز در این باره توضیح داد:

در نهایت این یک فیلم مرد عنکبوتی است و شما باید داستان پیتر پارکر را روایت کنید و همه چیز باید در خدمت آن باشد. بنابراین تصمیمات دردناک زیادی گرفته شد، می‌دانید ما دوست داشتیم همه چیز را در فیلم داشته باشیم و به این شکل بود که می‌گفتیم «اوه، عالی می‌شد اگر این دو ویلن می‌توانستند آن کار را انجام دهند» اما همه چیز باید حول محور پیتر پارکر می‌چرخید. قطعا خیلی از چیزها هستند که دوست‌دارید در فیلم باشد، اما گاهی اوقات مجبور می‌شوید آن‌ها را کنار بگذارید. از آنجایی که ما فیلم‌های قبلی سم ریمی و مارک وب را دوست داریم و می‌خواهیم به آن‌ها ادای احترام و طرفداران را خوشحال کنیم، مجبور بودیم یک حالت تعادل در داستان و اتفاقات آن ایجاد کنیم. بنابراین صحنه‌هایی بودند که حتی نیازی نبود در فیلم وجود داشته باشند.

 

بسیاری از صحنه های فیلم Spider-Man: No Way Home حذف شد

 

در فیلم Spider-Man: No Way Home، پیتر پارکر برای نخستین بار در دنیای سینمایی مارول نقاب خود را برداشته و هویت او برای همگان آشکار شده است. حال او دیگر نمی‌تواند زندگی عادی خود را از خطرات ابرقهرمان بودن جدا کند. وقتی او از دکتر استرنج کمک می‌خواهد، اوضاع حتی خطرناک‌تر هم می‌شود، زیرا او را مجبور می‌کند تا بفهمد مرد عنکبوتی بودن واقعا به چه معناست.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *