انتقاد دنیل کریگ از ساخت سریال جیمز باند

انتقاد دنیل کریگ از ساخت سریال جیمز باند

«دنیل کریگ» آخرین بازیگری که در نقش جیمز باند حضور پیدا کرده از برنامه‌های گزارش شده برای تبدیل کردن این فرانچایز به یک سریال انتقاد کرد. در ماه سپتامبر، آمازون کمپانی مترو-گلدوین-مایر مسئول تولید فیلم‌های جیمز باند را به قیمت ۸.۴۵ میلیارد دلار خریداری کرد. در اوایل این ماه گزارش‌هایی منتشر شد که توضیح می‌داد آمازون قصد دارد یک سریال اسپین آف به سبک دنیای مارول و بر اساس داستان جیمز باند برای سرویس استریم خود تولید کند.

با این حال، گفته می‌شود مدیران فیلم در Eon Productions که حقوق ۰۰۷ را در اختیار دارند، با این تصمیم پرحاشیه مخالف هستند. کریگ که اخیرا در فیلم No Time to Die برای آخرین بار در نقش این جاسوس بازی کرد، در مصاحبه خود با The Sun در این رابطه صحبت کرد و ضمن انتقاد از آن، توضیح داد که فیلم‌های جیمز باند نباید با گوشی‌های موبایل تماشا شوند.

 

انتقاد دنیل کریگ از ساخت سریال جیمز باند

کریگ گفت:

یکی از بزرگترین چیزهایی که اتفاق افتاده این است که ما این فیلم‌ها را وارد سینما کرده‌ایم. فیلم‌های باند به سینما تعلق دارند. این فیلم‌ها رو گوشی چندان خوب به نظر نمی‌رسند، آن‌ها در صفحه نمایش ۳۰ فوتی IMAX فوق‌العاده به نظر می‌رسند. تا زمانی که چنین فیلم‌هایی وجود داشته باشند، سینما نیز شانس زیادی برای بقا دارد.

No Time to Die با فروش ۵۴۷ میلیون پوندی در باکس آفیس جهانی تا ماه نوامبر، به دومین فیلم پرفروش هالیوود در سال جاری تبدیل شد. Spider-Man: No Way Home که از روز پنجشنبه ۱۶ دسامبر اکران شد، توانست در این هفته با فروش ۵۹۶ میلیون پوندی رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *