حضور دو شرور قدیمی در فیلم The Flash

حضور دو شرور قدیمی در فیلم The Flash

به تازگی خبر رسیده که ژنرال زاد و فائورا، دو شخصیت شرور فیلم Man of Steel در فیلم جدید The Flash حضور پیدا خواهند کرد و شاهد بازگشت آنها خواهیم بود. ممکن است که ژنرال زاد دچار شکستگی گردن شده باشد، پس از مرگ به یک ابرسلاح کشنده برای سوپرمن تبدیل شده باشد و همچنین ممکن است که با فرو رفتن یک نیزه کریپتونایتی به قفسه سینه‌اش، دچار بیماری قلبی شده باشد، اما به نظر می‌رسد ژنرال زاد آماده است تا برای بار سوم در DC Extended Universe حضور پیدا کند.

در یک مطلب پیش‌نمایش از فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۲ شرکت برادران وارنر که در وب‌سایت رسمی آنها منتشر شده، نام هر دو بازیگر مایکل شنون (ژنرال زاد) و آنتیه تراوه (فائورا) برای حضور در فیلم آینده The Flash ذکر شده است.

شنون در فیلم Man of Steel در سال ۲۰۱۳ نقش خائن کریپتونایتی را ایفا کرد، در حالی که تراوه در نقش یار مورد اعتماد او، فائورا بازی می‌کرد. در مورد نحوه بازگشت این دو، هنوز مشخص نیست که به چه صورت است، اما با توجه به اینکه فلش از یک تایملاین زمانی متفاوت بازدید خواهد کرد که Supergirl مخصوص به خود را دارد (با بازی ساشا کال)، ممکن است اتفاقات سفر در زمان منجر به حضور کوتاه این دو نفر شود که آنچنان بعید نیست.

 

حضور دو شرور قدیمی در فیلم The Flash

 

شنون و تراوه تنها چهره‌های آشنا در فیلم The Flash نخواهند بود. چرا که ازرا میلر بار دیگر لباس Scarlet Speedster را بر تن می‌کند و در نهایت با شخصیت بتمن از فیلم ساخته تیم برتون که مایکل کیتون نقش آن را بازی می‌کرد، تلاقی خواهد کرد. سال ۲۰۲۲ سال بزرگی برای DCEU خواهد بود، چرا که فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز در ماه اسفند، فیلم Black Adam در تیر ۱۴۰۱، فلش در آبان ۱۴۰۱ و قسمت دوم آکوامن در آذر سال آینده در سینماها اکران خواهند شد. مایکل کیتون همچنین نقش بتمن را در فیلم پیش‌روی Batgirl که سال آینده برای HBO Max منتشر می‌شود را نیز ایفا خواهد کرد.

 در حالی که مشخص نیست فیلم جدیدی از سوپرمن در آینده تولید خواهد شد یا خیر، متیو وان، کارگردان فیلم The King’s Man به تازگی گفت ایده‌هایی دارد تا مرد پولادین را بار دیگر بر روی پرده‌های بزرگ سینما، «رنگارنگ» کند. هنری کویل هفته پیش حین مصاحبه درباره فصل دوم ویچر اعلام کرده بود که علاقه دارد بار دیگر نقش سوپرمن رو بازی کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *