تاریخ انتشار بلوری فیلم Spider-Man: Far From Home چه زمانی است؟

بالاخره کمپانی سونی پیکچرز تاریخی که در آن نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) عرضه می‌شود را اعلام کرد. طبق اعلام رسمی این شرکت قرار است اول نسخه دیجیتالی دنباله فیلم اسپایدرمن (Spider-Man) ۲۶ شهویور امسال (۱۷ سپتامبر) عرضه شود و بعدش نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD، ۴K و Ultra HD است در نهم مهر (۱ اکتبر) بیاید. یکی از تصاویر روی جلد فیلم هم این است:

نسخه بلوری اسپایدرمن

یک فیلم جدید هم از Spider-Man: Far From Home منتشره شده که در آن می‌بینیم پیتر پارکر دارد برای گرفتن پاسپورت با کمک دروید جدیدش تلاش می‌کند. صحنه‌ای که در خود فیلم نبود و آن را حذف کرده بودند. فیلمی که می‌گوییم این است:

www.youtube.com

قرار است در نسخه خانگی Spider-Man: Far From Home چیزهای بیشتری ببینیم. مثلا چند فیلم کوتاه درباره کارهایی که پیتر پارکر قبل از سفر انجام داده، یک بخش که نکاتی در مورد سفر به اروپا بیان می‌کند، یک بخش دیگر که نحوه معرفی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، تبدیل شدن تام هالند به پیتر پارکر و همینطور آینده مرد عنکبوتی، چند فیلم از پشت صحنه‌های فیلم، بخش Gag Reel که تعدادی از اشتباهات و اتفاقات بامزه در پشت صحنه فیلم را نمایش می‌دهد، یک سری از صحنه‌های حذف شده فیلم و صحنه‌های اضافه و متفاوتی که قبل از این در فیلم نبوده است را خواهیم دید.

این تصویر دیگری از جلد نسخه خانگی Spider-Man: Far From Home است:

نسخه خانگی Spider-Man

بازیگرانی که در Spider-Man: Far From Home بازی می‌کنند عبارتند از: تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو. این فیلم را هم مثل Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) جان واتس کارگردانی می‌کند. خود Spider-Man: Far From Home تا الان ۳۸۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۸.۲ میلیون دلار در کشورهای دیگر جهان فروش داشته است. یعنی رقمی معادل ۱.۱۲۴ میلیارد دلار فروش کلی برای این فیلم!

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *