تاریخ پخش فصل سوم سریال Barry مشخص شد

تاریخ پخش فصل سوم سریال Barry مشخص شد

فروردین ۹۸ بود که شبکه HBO از تمدید زودهنگام سریال Barry برای فصل سوم خبر داد، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا در فروردین گذشته مراحل تولید فصل سوم سریال بری پیش از اینکه حتی آغاز شود، شاهد تعطیلی آن باشیم و تولید فصل جدید این سریال کمدی سیاه تا مرداد امسال آغاز نشود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال بری تایید و اعلام شده است.

شبکه HBO اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال Barry از تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۲ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال کمدی که در ۸ قسمت تولید شده، ازطریق شبکه HBO و سرویس استریم HBO Max پخش می‌شود. در فصل سوم سریال Barry شاهد بازگشت بری با بازی بیل هیدر هستیم که تصمیم داشته تا گذشته خشونت‌آمیز خود را کنار گذاشته و دیگر یک قاتل قراردادی نباشد. در عوض او به‌دنبال بازیگری است، اما اکنون همه‌چیز به هم گره خورده است و حالا در فصل سوم این سریال دارک کمدی شاهد نتایج اتفاقات پایانی فصل دوم هستیم.

 

تاریخ پخش فصل سوم سریال Barry مشخص شد

 

بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیل هیدر در دی ۹۹ در یک مصاحبه گفته بود با اینکه هنوز مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Barry آغاز نشده است، اما او و الک برگ هم‌اکنون نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم این سریال کمدی سیاه را آغاز کرده‌اند. البته سریال بری هنوز توسط شبکه HBO برای فصل چهارم تمدید نشده است، اما استیون روت، بازیگر نقش مونرو فوچس در مصاحبه با کولایدر گفته بود که تیم سازنده سریال در تلاش است تا شبکه HBO را قانع کنند که فیلم‌برداری فصل سوم و چهارم سریال Barry به‌صورت پشت سرهم انجام شود.

 منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *