نتفلیکس فیلم بایوشاک را می سازد

نتفلیکس فیلم بایوشاک را می سازد

تیک-تو اینتراکتیو به‌عنوان صاحب ۲K، ناشر سری بازی بایوشاک اعلام کرد که نتفلیکس به ساخت فیلم BioShock می‌پردازد. این مجموعه که با بازی‌های مختلف توانست مخاطب را به چند پاد آرمان‌شهر ببرد و اِلِمان علمی-تخیلی را کنار عناصر داستان‌گویی ترسناک بگذارد، در پروژه‌ی جدید نتفلیکس تبدیل به یک فیلم برای شبکه آنلاین مورد بحث خواهد شد.

تمام نسخه‌های بازی BioShock، بازی BioShock 2 و بازی BioShock Infinite روی هم به بیشتر از ۳۹ میلیون نسخه فروش رسیده‌اند. این وسط درحالی‌که استودیو Cloud Chamber روی بازی بایوشاک جدید کار می‌کند، بسیاری از مخاطب‌ها همچنان گیم‌پلی، داستان‌سرایی و فضاسازی‌های صوتی و تصویری قدرتمند سه بازی بایوشاک را به باد ستایش می‌گیرند.

حالا مطابق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون می‌دانیم ۲K که بخشی از تیک-تو است، در همکاری با شرکت Vertigo Entertainment و شبکه آنلاین نتفلیکس به تولید فیلم BioShock می‌پردازد. زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو گفت: «نتفلیکس یکی از بهترین و آینده‌نگرترین داستان‌گوها در تمام صنعت سرگرمی امروز است. ما مشتاق به اشتراک گذاشتن چشم‌اندازمان برای بایوشاک و تعهدی هستیم که نسبت به این مجموعه‌ی محبوب داریم. میلیون‌ها طرفدار در نقاط مختلف دنیا عاشق بایوشاک هستند.

نتفلیکس فیلم بایوشاک را می سازد

استودیو Cloud Chamber که به ۲K تعلق دارد، عمیقا در دل پروسه‌ی ساخت بازی جدید مجموعه است. باتوجه‌به آن بازی و فیلم نتفلیکس، ما بسیار مطمئن هستیم که مجموعه‌ی BioShock به درگیر کردن خاص مخاطب‌ها و جذب آن‌ها ادامه خواهد داد».

در سال ۲۰۰۸ قرار بود یونیورسال براساس فیلم‌نامه‌ای از جان لوگان به تولید فیلم BioShock بپردازد. اما آن پروژه به‌خاطر نگرانی بابت سنگینی بودجه، کنار گذاشته شد. سپس شنیدیم که گور وربینسکی به‌دنبال تهیه‌کنندگی یک فیلم بایوشاک به کارگردانی خوان کارلوس فرسنادیو است و در سال ۲۰۱۳ خبر لغو این پروژه به گوش مخاطب‌ها رسید. زیرا آن‌ها نتوانستند در رابطه با درجه‌ی سنی فیلم و بودجه‌ی آن با استودیو سازنده به توافق برسند.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *