تاریخ پخش فصل ششم سریال Peaky Blinders مشخص شد

تاریخ پخش فصل ششم سریال Peaky Blinders مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل ششم سریال Peaky Blinders مشخص شده است. شبکه BBC امروز رسما اعلام کرد که پخش فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز در روز یکشنبه، ۲۷ فوریه (۸ اسفند) از بی بی سی وان آغاز خواهد شد. همچنین در فصل پایانی سریال Peaky Blinders قرار است شاهد ادای احترامی به هلن مک کروری، بازیگر پالی باشیم که بهار امسال دار فانی را وداع گفت، اما اطلاعاتی بیشتر در حال حاضر در دسترس نیست.

کیلین مورفی، سوفی راندل، تام هاردی، پاول اندرسون، فین کول، ناتاشا اوکیف، آیدان گیلن، شارلی مورفی، ایان پک، آنیا تیلور جوی، بنجامین زفانایا، سم کلفلین، برایان گلیسون، جیمز فرش‌ویل و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند پنج فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز را نیز بر عهده دارد. فصل ششم سریال Peaky Blinders در ۶ قسمت تولید شده است.

 

تاریخ پخش فصل ششم سریال Peaky Blinders مشخص شد

 

نایت وظیفه نوشتن فیلمنامه و آنتونی برن وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت فصل پایانی سریال Peaky Blinders را بر عهده داشته‌اند. برن پیش از این هر ۶ قسمت فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز را کارگردانی کرده بود. همچنین فیلم Peaky Blinders نیز در دست ساخت است که فیلم پیکی بلایندرز قرار است داستان تامی شلبی و خانواده‌اش را به اتمام برساند. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Peaky Blinders در جریان است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *