فروش موفقیت آمیز فیلم Uncharted

فروش موفقیت آمیز فیلم Uncharted

فیلم Uncharted پس از سال‌ها انتظار در منطاق خاصی اکران شده و توانسته در همین مدت کوتاه فروش بسیار خوبی را تجربه کند. باکس آفیس جهانی در دو ماه گذشته تحت سلطه Spider-Man: No Way Home با بازی تام هالند (Tom Holland) قرار داشت. اکنون یک فیلم سینمایی دیگر از این بازیگر ۲۵ ساله وارد بازار شده و تا دوباره شاهد حکم فرمایی هالند به باکس آفیس باشیم. فیلم آنچارتد در ۱۵ کشور اکران شده و توانسته در همین مدت کوتاه ۲۱.۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

آنچارتد بهترین عملکرد را در انگلستان داشته و با ۶.۴ میلیون دلار فروش، در جایگاه نخست قرار گرفته است. این فیلم در اسپانیا، روسیه و اوکراین نیز اکران شده و به ترتیب ۳.۵ میلیون دلار، ۴.۵ میلیون دلار و ۱.۳ میلیون دلار بلیت فروخته است. بنابر گزارش سایت ورایتی، سونی این فیلم را در کشورهای خاورمیانه نیز زودتر اکران کرده و Uncharted به صورت کلی در این مناطق نیز ۴ میلیون دلار فروش داشته است.

فروش موفقیت آمیز فیلم Uncharted

 

در فیلم آنچارتد علاوه‌بر تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ نقش ویکتور سالی و سوفیا علی (Sophia Ali) نقش کلویی فریزر را برعهده دارند. سازندگان این فیلم سعی کرده‌اند استفاده از تصاویر کامپیوتری را به حداقل برسانند و بسیاری از سکانس‌های آن توسط بازیگران و بدلکاران فیلم‌برداری شده است. از طرف دیگر این موضوع فشار زیادی به تام هالند وارد کرد و باعث مصدومیت او شد.

فیلم آنچارتد (Uncharted) به کارگردانی روبن فلیشر برای اکران در ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) در کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، برزیل، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک و کره جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *