تام هاردی در پست اینستاگرامش اسم کارگردان Venom 2 را لو داد!

همانطور که می‌دانید یکی از گزینه‌های احتمالی برای کارگردانی ونوم ۲ اندی سرکیس است. حالا تام هاردی Tom Hardy با انتشار تصویری از اندیس سرکیس Andy Serkis در صفحه ایسنتاگرام خود و گذاشتن یک سری ایموجی زیر این پست باعث شده که طرفداران نسبت به حضور اندیس سرکیس به عنوان کاگردان ونوم۲ مطمئن‌تر شوند. خصوصا که او بلافاصله بعد پست را حذف کرده و بیشتر شک دنبال‌کنندگانش را برانگیخته است!

اندی سرکیس کسی است که بیشتر به خاطر جلوه‌های ویژه و تصاویر محرک فیلم‌های چون Mowgli: Legend of the Junglr شناخته شده. او یک استودیو به عنوان Imaginarium تاسیس کرده و واقعا گزینه مناسبی برای ونوم ۲ با آن همه جلوه‌های ویژه محسوب می‌شود.

کارگردان Venom 2

دیگر تجربیات سرکیس ساخت Breathe و بودن در فرنچایز ارباب حلقه‌ها و و The Planet of the Apes است. به جز این او در Avengers: Age of Ultron هم بازی کرده و مشاور نقش هالک بوده است.

متاسفانه ونوم ۱ در سال گذشته نمرات پایینی از منتقدان دریافت کرد.  فیلمی که روبن فلیچر (Ruben Fleischer)  کارگردانش بود و در باکس آفیس هم بسیار موفق ظاهر شد. ایفای نقش اول این فیلم بر عهده تام هاردی بود. ادی بروک شخصیت اصلی فیلم، یک روزنامه‌نگار است و به خاطر تحقیقاتی که در مورد کمپانی بیو مهندسی داشته است اخراج شده است. او میزبان موجودی خارجی به نام ونوم می‌شود و دوست دارد سر انسان‌ها را بخورد!

مشخصا انتشار تصویر اندی سرکیس نشانه اشتیاق تام هاردی از کار کردن با اوست. حذف این پست هم نشانه لو دادن یک خبر است! خبری که نباید فاش می‌شد.

فیلم برداری ونوم ۲ از ماه نوامبر شروع می‌شود. ونوم۱ به خاطر CGI قدیمی‌اش انتقادهای زیادی را برانگیخت و سونی مشخصا می‌خواهد کم‌کاری‌اش را جبران کند. از آنجایی که فیلم‌برداری قرار است به زودی آغاز شود پس کارگردان این فیلم باید هر چه زودتر مشخص شود. همانطور که قبلا هم گفتیم تراویس نایت (Travis Knight) و روپرت وایت  (Rupert Wyatt)از گزینه‌های احتمالی دیگر برای کارگردانی این فیلم هستند.

منبع: screenrant.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *