در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتظر دیدن چه چیزهایی هستید؟

استودیو مارول امسال در کامیک کان سن دیگو فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی زیادی را برای فاز چهارمش معرفی کرده، امام از میان این گزینه‌ها طرفداران این دنیای سینمایی برای دانستن اخبار کدام پروژه لحظه‌شماری می‌کنند؟

فایگی (Feige) به طور رسمی اعلام کرده که فیلم بیوه سیاه (Black Widow) اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که پخش می‌شود. این فیلم یکم مه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد و الان دارد مراحل تولیدش را طی می‌کند. کارگردانی Black Widow بر عهده کیت شورتلند است و نقش اولش را (یعنی نقش الکسی آکا یا نگهبان قرمز) اسکارلت یوهانسون ((Scarlett Johansson بازی می‌کند.

دنیای سینمایی مارول

فیلم بعدی جاودان‌ها (Eternals) است که ششم نوامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. کارگردان این فلیم Chloé Zhao است و بازیگرانش عبارتند از: ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش ایکاریس (Ikaris)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش کینگو (Kingo)، لارن ریدلف (Lauren Ridloff) در نقش ماکاری (Makkari)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس (Phastos)، سالما هایک (Salma Hayek) در نقش آجاک (Ajak)، لیا مک هاگ (Lia McHugh) در نقش اسپریت (Sprite)، دان لی (Don Lee) در نقش گیلگامش (Gilgamesh ) و آنلجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش ثنا (Thena).

بعد از این دو فیلم نوبت به اولین سریال دنیای سینمایی مارول می‌رسد به نام The Falcon and The Winter Soldier  (فالکون و سرباز زمستان). این سریال قرار است دو تا از مشهورترین قهرمان‌های مارول را داشته باشد: ویلسون   (Sam Wilson)  یا همان فالکون (Falcon) و باکی بارنز (Bucky Barnes) سرباز زمستان. این دو نفر قرار است اتفاقات پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» را نشان بدهند. The Falcon and The Winter Soldier پاییز ۲۰۲۰ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

نوبت می‌رسد به فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه) که در ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ اکران می‌شود. این فیلم را دستین دنیل کریتون (Destin Daniel Cretton) کارگردانی می‌کند و سیمو لیو (Simu Liu) نقش اولش (یعنی نقش شانگ چی) را بازی می‌کند.

بعد هم در بهار سال ۲۰۲۱ شاهد یک سریال دیگر از دیزنی پلاس خواهیم بود که WandaVision نام دارد. در این سریال پاول بتانی (Paul Bettany) در نقش ویژن (Vision) ظاهر می‌شود و الیزابت اولسن هم نقش واندا ماکسیموف را بازی می‌کند. البته در این سریال افراد جدیدی هم به دنیای مارول اضافه می‌شوند. مثلا تیونا پاریس (Teyonah Parris)که پیشتر از این در فیلم کاپیتان مارول به مخاطبان معرفی شده بود.

پروژه بعدی مارول استودیو لوکی (Loki) است و قرار است در آن تام هیدلستون نقش خدای شرارت را بازی کند. این سریال هم بهار ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش می‌شود و در اصل قرار است به این سوال بزرگی که در Avengers: Endgame مطرح شد پاسخ دهد (این سوال: وقتی لوکی سنگ فضا را دزدید، کجا رفت؟).

بعد در هفتم مه ۲۰۲۱ شاهد روی پرده رفتن فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) خواهیم بود. فیلمی که دنباله فیلم دکتر استرنج است. این فیلم را اسکات دریکسون کارگردانی می‌کند و بازیگر نقش اولش بندیکت کامبریج است. موضوع این فیلم بسیار مرتبط با سریال WandaVision است که قبل از این فیلم پخش می‌شود.

از تابستان ۲۰۲۱ هم اولین سریال انیمیشنی مارول استودیو روی دیزنی پلاس پخش می‌شود. اسم این سریال What If….? (چه می‌شد اگر؟) است و قرار است درش داستان‌های زیادی از دنیای سینمایی مارول گفته شود. بازیگران زیادی قرار است به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور داشته باشند.

سریال Hawkeye (هاوکی) هم پاییز ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش می‌شود. نقش اول این سریال را جرمی رنر بازی می‌کند. او قرار است تحت شخصیت کلینک بارتون به کیت بیشاپ (شخصیت معروف دنیای مارول) آموزش‌های ویژه‌ای بدهد.

در آخر نوبت می‌رسد به Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و صائقه) که پنجم نوامبر ۲۰۲۱ اکران می‌شود. طبق آخرین اخبار ناتالی پورتمن قرار است نقش جین فوستر را بازی کند و تبدیل به الهه صائقه‌ها بشود. کارگردان این فیلم تایکا وایتیتی است و کریس همسورث (Chris Hemsworth) و و تسا تامسون ((Tessa Thompson هم از بازیگران اصلی آن هستند.

حالا از میان این همه پروژه شما برای کدام‌شان لحظه‌شماری می‌کنید و کدام یک از این‌ها برای شما جذاب‌تر هستند؟ آیا دیزنی پلاس می‌تواند با این سریال‌های جنجالی با نتفلیکس رقابت کند؟ منتظر نظرات شما در بخش نظرات سایت نرداستیشن هستیم!

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *