توقف فیلمبرداری فصل دوم سریال Bridgerton

دوشنبه 28 تیر , 1400

به گزارش سایت ددلاین فیلمبرداری فصل دوم “Bridgerton” که چندی قبل آغاز شده بود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا بار دیگر متوقف شد.

توقف فیلمبرداری فصل دوم سریال Bridgerton

فیلمبرداری فصل دوم سریال درام محبوب تا کنون دو بار به دلیل دو تست مثبت ویروس کرونا در این هفته متوقف شده است.  طبق گزارش اخیر، شبکه نتفلیکس با تلاش تولیدکنندگان در حال یافتن راهی برای ایجاد یک جدول زمانی مطمئن برای از سرگیری روند فیلم‌برداری است که فعلاً آن را برای مدتی نامعلوم را متوقف کرده است.

روند ساخت این سریال روز پنجشنبه پس از مثبت شدن آزمایش یکی از عوامل تولید در حالی که فیلم‌‎برداری در حال انجام بود، متوقف شد و با اینکه همه چیز از روز جمعه از سر گرفته شده بود، اما به نظر می‌رسد اینبار روند تولید مجموعه تا مدتی طولانی متوقف خواهد ماند.

فصل دوم سریال “Bridgerton” براساس دومین کتاب جولیا کوئن با عنوان “کونتی که من را دوست داشت” ساخته خواهد شد، که داستان ازدواج برادر بزرگتر خانواده بریجرتون، آنتونی (جاناتان بیلی) را با کیت شارما (سیمون اشلی) روایت می‌کند.

از بازیگران دیگری که در کنار بیلی و اشلی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به شلی کان (دروغگو) در نقش ماری شارما، کالام لینچ در نقش تئو شارپ، چریتهرا چاندران در نقش ادوینا شارما و روپرت یانگ (باغ مخفی) در نقش جک، اشاره کرد.

مجموعه “Bridgerton” بر اساس رمان‌های پرفروش جولیا کوئن ساخته شده که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳ به چاپ رسیده‌اند. این مجموعه رمان برداشتی فمنیستی از دوره نیابت سلطنت در کشور انگلستان است و نمایی از زندگی پر زرق و برق مردان و زنان اشرافی لندن را از نگاه نگاه خانواده قدرتمند بریجرتون به تصویر می‌کشد.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *