حضور شخصیت ونوم در دنیای سینمایی مارول

دوشنبه 28 تیر , 1400

کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول، احتمال پیوستن شخصیت ونوم را به دنیای سینمایی مارول رد نکرد.

حضور شخصیت ونوم در دنیای سینمایی مارول

دنیای فیلم‌های کمیک به طور مداوم در حال تغییر است و با فرنچایزهایی مانند دنیای سینمایی مارول که به طور مداوم داستان‌های کراس اوور را نشان می‌دهد، طرفداران با اشتیاق منتظر شنیدن اخبار احتمالی در مورد پیوستن شخصیت‌های جدید کیمک به این دنیا هستند.

کوین فایگی در مصاحبه اخیر خود با سایت راتن تومیتوز پس از اینکه از وی درباره احتمال حضور شخصیت ونوم در دنیای سینمایی مارول سوال شد، پاسخ داد که دوست ندارد با حدس و گمان درباره اینکه چه اتفاقی ممکن است در آینده بیفتد صحبت کند، اما هرگز به هیچ چیزی نه نمی‌گوید.

من نمی‌خواهم به طور واضح درباره شایعات یا حدس و گمان درباره اینکه چه اتفاقی امکان دارد بیفتد و چه اتفاقی نمی‌افتد صحبت کنم، چنانچه این موضوع مربوط به شخصیت‌هایی است که استودیوی مارول هنوز آنها را روی صفحه نمایش نیاورده است. اما من آنچه را که همیشه گفته‌ام، خواهم گفت، و آن این است که پس از ۲۰ سال همکاری با استودیو مارول، من چیزی را رد نمی‌کنم. من به طور قطع چیزی را رد نمی‎‌کنم. اینکه چه موقع و چگونه اتفاق می‌افتد بعداً معلوم خواهد شد، هر شایعه ای که به صورت آنلاین می‌خوانید ممکن است در هر زمانی بین فردا و هرگز اتفاق بیفتد.

معلوم نیست آینده‌ی دنیای همیشه در حال تغییر فیلم‌های کمیک چگونه خواهد بود، اما با وجود شایعاتی که درباره فیلم‌هایی مانند “مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست” وجود دارد، ، جالب است که ببینیم آیا این ضد‌قهرمان محبوب مارول در برابر دشمن قدیمی خود قرار می‌گیرد یا خیر.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *