آخرین آپدیت Spiritfarer

محتویات جدید در آخرین آپدیت Spiritfarer

استودیوی سازنده این بازی، قرار است بازی Spiritfarer را با محتویات جدید و رایگان آپدیت نماید. همان طور که می دانید بازی Spiritfarer  در سال ۲۰۱۹ معرفی و رونمایی شد. نحوه بازی به این صورت است که شما باید بتوانید ارواح را به دروازه‌ ورود به دنیای بعدی برسانید. اخیرا سازندگان از برنامه کاری خود برای بازی Spirtfarer رونمایی نمودند که متشکل از سه به‌روزرسانی رایگان، چهار روح جدید و دیگر موارد می‌باشد.

خوب است بدانید که اولین آپدیت از این سه به‌روزرسانی با نام Lily شناخته می شود و در بهار سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه می شود. در این این به‌روزرسانی سعی شده تا بهبود کیفیت زندگی، یک سیستم کو اپ از طریق یک گرافیک کاملاً جدید و قابلیت ماهیگیری به شکل کو اپ انجام شود. همچنین استلا محتوایات داستانی بیشتری دریافت می کند.

بازی  Spiritfarer

گزارشات حاکی از آن است که استلا در زمانی که بیشتر با کار بازی Spiritfaring آشنا می‌شود، به بازیابی و تجدید خاطرات خود می پردازد که این خاطرات به شکل شکوفه‌های گل زیبا بالای اتاق او ظاهر می‌شود.علاوه بر ان این گلها پروانه‌هایی را در خود قرار داده‌اند که روح جدید ما یعنی لیلی، خواهر کوچک استلا، را شکل می دهند.

لیلی در واقع روح جدید این به‌روزرسانی است و تنها روحی است که در طول شب فعالیت می کند. لیلی در زندگی خواهر بزرگ خود توانسته نقش پررنگی داشته باشد، ضمن این که در اینجا نیز قادر است شب را روشن کند و به شما اجازه دهد حتی در زمانی که هوا تاریک است، بتوانید با قایق خود حرکت کنید.

در تابستان ۲۰۲۱ قرار است به‌روزرسانی بورلی منتشر شود. این به‌روزرسانی جدید ساختمان‌های قایقی، آیتم‌های جدید، روشها و بهبود کیفیت زندگی را به بازی می افزاید. در اینجا بورلی همسایه قدیمی استلا و روح جدیدی است که قرار است به این آپدیت اضافه شود. اگرچه او تنها است ولی خوشحال است که سرانجام شخصی را پیدا کرده که بتواند با او درباره‌ گذشته صحبت نماید.

جدیدترین به‌روزرسانی برای سال ۲۰۲۱ Jackie & Daria نامیده می شود که مقرر شده که در پاییز همان سال انتشار پیدا کند. در این به‌روزرسانی یک جزیره جدید، ساختمان‌های قایقی و رویدادهای جدید نمایان خواهد شد. در این جزیره‌ جدید یک بیمارستان فرسوده و دو روح جدید وجود دارد. دو روح این بیمارستان شخثی به نام جکی که سرایداری پرکار است و بیمارشان داریا می باشد. در نهایت استلا خوشحال است که می تواند به هر دوی آن‌ها کمک نماید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *