هشدار :‌ این متن حاوی اسپویل از فیلم جنگ ستارگان : آخرین جدای است

نقش کایلو رن در اپیزود نهم به چه ترتیب خواهد بود؟

طرفداران استار وارز در جدید ترین بررسی خود به این پرداخته اند که حضور کایلو رن در قسمت نهم این فیلم به چه ترتیب خواهد بود.در فیلم آخرین جدای آدم درایور بار دیگر کاراکتر کایلو رن شاگرد لوک اسکای واکر(با بازی مارک همیل) را در نقشی تند خو به تصویر کشید.در نقشی که در آن ماسک دارت ویدر گونه خود را در ابتدای فیلم نابود میکند.

او با زخمی به جا مانده از مبارزه با ری(با بازی دیزی ریدلی) در فیلم نیرو برمیخیزد(به کارگردانی جی جی آبرامز) در فیلم آخرین جدای با استفاده از ارتباط خود با نیرو در برابر اسنوک(با بازی اندی سرکیس) قد علم کرده و خود را رهبر والای ارتش فرمان اول میکند.

رهبر اعظم اسنوک

با توجه به تغییرات این شخصیت از فیلم هفتم به فیلم هشتم و تغییرات دگرگون کننده در راس قدرت ارتش فرمان اول به نظر میرسد شخصیت شاگرد اسبق مکتب جدای در قسمت نهم(که مجددا توسط جی جی آبرامز کارگردانی خواهد شد) هم رو به تکامل است.
در عین حال ایده های خلاقانه از سوی طرفداران برای شخصیت رهبر والا کایلو در حال شکل گیری است.
در یکی از شبکه ها کاربری این گونه نظر خود را اعلام میدارد :
متفاوت از آنچه در دو فیلم قبلی که او را دیده بودیم.در این قسمت کایلو هنوز همان لباس بلند مشکی را به تن دارد.ولی اینبار با زره ای از جنس فلز که روی قفسه سینه و شانه های او را پوشانده است.اینطور که از نظرات کاربران
پیداست فلز اورا بیشتر شبیه به دارت ریون که در فیلمها حضور ندارد میکند.
یکی از اصلی ترین نظریه ها در مورد کایلو در فیلم هشتم این بود که بر خلاف فیلم قبلی که موهای بلندی داشت با سری تراشیده ظاهر میشود و در صحنه ای لباس به تن نخواهد داشت(که این آخری در فیلم اتفاق افتاد).حال که کایلو قدرت مطلق خود را به رخ جنرال هاکس کشیده شاید جالب باشد که او را در ظاهری تاثیر گذار تر و مطابق با قدرتهای جدید او ببینیم.

با لباسی فولادین و سنگین تر کایلو رن در جایگاه رهبر شاید نشان دهد که حالا در این سمت پایدار بودن او و ادامه دار بودن رهبریش برای بیشتر مهم شده.این ظاهر او را بیشتر شاه گونه و مبارزی نترس در فیلم قسمت نهم نشان خواهد داد.
شاید درگیری های او با محافظان اسنوک باعث شود او بیشتر از قبل از خود محافظت کند.
چیزی که قطعی ست این است که فیلم آخرین جدای تمامی انتظارات را از بین برد نه تنها در مورد کایلو بلکه در مورد کل داستان. حالا که کایلو با گذشته خود وداع کرده و با این رویکرد به اپیزود نهم میرود فرصت خوبی برای جی جی آبرامز است که کاراکتر و نقش او را به هر مسیری که بهتر میداند ببرد

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *