سریال Arrow دیگر نمیتواند از شخصیت Death Stroke استفاده کند

حذف شخصیت Death Strock از سریال Arrow

به زودی سریال دوست داشتنی ارو ” Arrow ” دیگر اجازه استفاده از شخصیت دث استروک “Death Stroke ” را نخواهد داشت ، دلیل آن هم فیلم در حال خواست کمپانی دیسی “DC ” با بازی “جو مانگانیلو” در نقش این شخصیت می باشد .
“مارک گاننهایم” تهیه کننده سریال تلویزیونی “Arrow ” در مصاحبه ای که با شبکه اینترنتی “Discussing Film” توضیح داد که” “DC محدودیت هایی در استفاده از شخصیت هایش در سریال “Arrow” قرار داده است. وی ادامه داد ما با توجه به این محدودیت ها کار خود را پیش میبریم ، این شخصیت ها متعلق به “DC” هستند و ما در واقع این شخصیت ها را اجاره میکنیم ، به طوری که آنها (DC) به ما میگویند که از چه شخصیت هایی میتوانیم استفاده کنیم و از کدامیک نمیتوانیم.

“مانو بنت” نقش “اسلید ویلسون” را در سریال شبکه “CW” به تصویر کشیده است اما حالا دوباره کمپانی “DC” و “warner Bros” محدودیت های مجددی را برای این شخصیت تعیین کردند که قطعا به مذاق طرفداران “Arrow” خوش نخواهد آمد.
گاگنهایم ادامه داد ، آنها (DC) به ما گفتند شما اجازه استفاده از “Death Stroke” را ندارید سپس این وضعیت تغییر کرد و ما توانستیم از “اسلید ویلسون” استفاده کنیم و حالا دوباره به وضعیت اول برگشتیم .

وی خاطر نشان کرد که شخصیت دث استروک “Death Stroke” فیلم جداگانه ای خواهد داشت که در اولین حضور خود در “DC Cinematic Universe” در انتهای فیلم “justice League” حضور پیدا کرده است .

بر اساس برخی گزارشات ، احتمالا ” گرت ایوانز” کارگردان فیلم اکشن “Raid” وظیفه ساخت فیلم جداگانه “Death Stroke” را به عهده خواهد داشت . هرچند اینکه این شخصیت بخشی از فیلم جداگانه “Batman” خواهد بود یا خیر در هاله ابهام است. پیش از این قرار بود “Death Stroke “ نقش مقابل “Batman” در این فیلم باشد .

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *