جونا هیل و ادی مورفی در یک فیلم کمدی جدید همبازی می شوند

شنبه 6 شهریور , 1400

جونا هیل و ادی مورفی که دو بازیگر برای نسل‌های متفاوتی از سینما کمدی هستند، حالا به نقش‌آفرینی درکنار یکدیگر در فیلم کمدی جدید نتفلیکس می‌پردازند.

جونا هیل و ادی مورفی در یک فیلم کمدی جدید همبازی می شوند

هر دو آن‌ها نامزد اسکار شده‌اند؛ بازیگرهایی که یکی از آن‌ها بیشتر با آثاری همچون فیلم Dreamgirls و فیلم Beverly Hills Cop و دیگری با ساخته‌هایی مثل گرگ وال استریت و فیلم Superbad. فیلم کمدی جدید نتفلیکس که جونا هیل و ادی مورفی را به‌عنوان بازیگرهای اصلی دارد، توسط کنیا بریس کارگردانی خواهد شد که کسب نامزدی جایزه‌ی امی یکی از افتخارات او است. جونا هیل در فیلم‌نامه‌نویسی این اثر جدید هم نقش دارد.

بریس، خالق سیتکام Black-ish که به‌عنوان نویسنده‌ی فیلم Coming 2 America سابقه‌ی کار با مورفی را دارد، به‌لطف اثر کمدی جدید مورد بحث برای اولین‌بار کارگردانی یک فیلم بلند را تجربه می‌کند. اطلاعات دقیقی از داستان این فیلم نتفلیکس در دسترس نیست. اما می‌دانیم شخصیت‌هایی که به ترتیب توسط جونا هیل و ادی مورفی اجرا می‌شوند، در داستان آن مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند؛ قصه‌ای که نگاه به وضعیت عشق و خانواده در جوامع امروزی دارد.

جونا هیل که با کارگردانی فیلم Mid90s توجه برخی از استودیوها را بیش‌ازپیش جلب کرد، سابقه‌ی درخشش در چندین و چند فیلم خنده‌آور موفق را دارد؛ از سری فیلم Jump Street تا فیلم This Is the End. هرچند کارنامه‌ی او تنها به آثار کمدی محدود نمی‌شود. در طرف مقابل ادی مورفی را طی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی به نقطه‌ی اوج رسید و مدت‌ها بعد با فیلم Dolemite Is My Name، محصول سال ۲۰۱۹ نتفلیکس مجددا برند خود به‌عنوان یک بازیگر را احیا کند.

منبع: Cs

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *