اسامی بازیگران سریال Wednesday مشخص شد

شنبه 6 شهریور , 1400

فهرست بازیگران سریال “Wednesday” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی تیم برتون مشخص شد.

اسامی بازیگران سریال Wednesday مشخص شد

شبکه نتفلیکس فهرست ۱۰ بازیگر جدید مجموعه لایو اکشن خانواده آدامز را با عنوان “Wednesday” منتشر کرد. تورا برچ (دنیای روح، مردگان متحرک)، ، ریکی لیندهوم (چاقوکشی، یک دوره دیگر) ، جیمی مک شین (مک، خط خون)، هانتر دوهان (عالیجناب، حقیقت باید گفته شود) می پیوندند. به تو گفته شود) ، جورجی فارمر (ترداستون)، موسی مصطفی (آخرین اتوبوس) ، اما مایرز (دختر در زیرزمین، طعم کریسمس) ، نائومی جی. اوگاوا (اسکای‌لاینز)، جوی ساندی (سفیدپوست‌های عزیز، تست بتا) و پرسی هاینس وایت (پرونده‌های تقریباً سخت، با استعداد) از بازیگران جدیدی هستند که در کنار جنا اورتگا در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر اورتگا، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز و لوئیس لوئیس گازمن در نقش گومز آدامز ظاهر خواهند شد.

به گزارش سایت ددلاین این کمدی بلوغ، که که متن آن توسط سازندگان سریال “اسمالویل”، آل گاف و مایلز میلر نوشته شده داستان ونزدی آدامز (اورتگا) را به عنوان دانشجو در آکادمی نِوِرمور روایت می‌کند. در آنجاست که او سعی می‌کند که به قتل‌‌‌های هولناکی که شهر را وحشت زده کرده است پایان دهد و معمای مرموزی و فراطبیعی را که پدر و مادرش ۲۵ سال پیش درگیر آن بودند را حل کند در حالی که سعی می‌کند روابط جدید و بسیار پیچیده‌ی خود را با دانشجویان آکادمی نِوِرمور درک کند.

طبق گزارش منتشر شده در سریال “Wednesday” دوهان نقش تایلر گالپین را بازی می‌کند. یک پسر شهری که با ونزدی رابطه‌ا‌ی دوستانه‌ دارد اما با پدرش که کلانتر محلی شهر است رابطه‌ی خوبی ندارد.

فارمر نقش آژاکس پتروپولیس را بازی خواهد کرد. یکی از دانش آموزان آکادمی نورمور که یک یک موجود گورگون بی دست و پا و خجالتی است و همیشه این نگرانی را دارد که مستقیماً به چشمان کسی نگاه کند.

مصطفی نقش یوجین اوتینگر را بازی می‌کند. یکی از عجیب ترین دانش آموزان آکادمی نورمور و رئیس باشگاه زنبورداری مدرسه.

اوگاوا نقش یوکو تاناکا را بازی می‌کند. خون آشامی با استعداد با ظاهر و قیافه گوت که یکی از بچه‌های باحال در آکادمی نورمور است.

ساندی در نقش بیانکا بارکلی ظاهر می‌شود، بیانکا، یکی از محبوب ترین دانشجویان آکادمی نورمور است و از نوادگان سایرن‌هایی است که قدرت مسحورکنندگی و فراطبیعی برای متقاعد کردن دیگران دارند.

وایت نقش ژاویر تروپ را بازی می‌کند یک دانشجوی کاریزماتیک و هنرمند که به لطف پدر ثروتمند و مشهورش زندگی اشرافی را می‌گذراند.

برچ نقش تامارا نواک را ایفا می‌کند. مسئول خوابگاه ونزدی و آکادمی نورمور که تمام تمرکزش روی گیاه‌شناسی است.

لیندهوم نقش دکتر والری کینبوت را بازی می‌کند. یک روانپزشک محلی در شهر خواب آلود جریکو که علاقه خاصی به بیمار جدید خود ونزدی دارد.

مک شین نقش کلانتر دانوان گالپین را بازی خواهد کرد. این کلانتر که در جریکو متولد و بزرگ شده است، همیشه با آکادمی نورمور مشکل داشته و کینه‌ی شدیدی از دانشجو سابق آن گومز آدامز دارد.

برتون به همراه گاف و میلر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند، گاف و میلر همچنین به عنوان شورانر در ساخت این مجموعه مشارکت دارند. این سریال توسط استودیو تلویزیونی MGM در حال تولید است.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۱ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *