آیرون هارت در فیلم Black Panther 2 حضور دارد

جمعه 5 شهریور , 1400

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که شخصیت ریری ویلیامز با بازی دومینیک تورن در ابتدا قرار است در فیلم Black Panther: Wakanda Forever معرفی شود.

آیرون هارت در فیلم Black Panther 2 حضور دارد

ماه آذر گذشته بود که مارول استودیو در برنامه سالانه دیزنی از ساخت سریال Ironheart خبر داد که در این سریال قرار است شاهد حضور دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شخصیت قرار است در ابتدا در فیلم دیگری از دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با ComicBook تایید کرد که دومینیک تورن در حال بازی در نقش ریری ویلیامز در فیلم Black Panther: Wakanda Forever است. فایگی گفت:

«ما هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری فیلم Black Panther: Wakanda Forever هستیم و در فیلم Black Panther 2 قرار است برای اولین‌بار با ریری ویلیامز ملاقات کنیم. اتفاقات فیلم پیش از سریال Ironheart است و فکر می‌کنم فیلم‌برداری صحنه‌های او از این هفته آغاز شده است.»

اردیبهشت امسال مارول استودیو چایناکا هاج، نویسنده سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer را به‌عنوان نویسنده ارشد و اصلی رهبری اتاق نویسندگان سریال Ironheart استخدام کرد. ریری ویلیامز در سریال آیرون‌هارت قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد.

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Ironheart  در دسترس نیست، اما سرانجام این سریال مارول وارد مراحل پیش تولید خواهد شد. سریال Ironheart قرار است در ۶ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود. تورن سابقه بازی در فیلم If Beale Street Could Talk و فیلم Judas and the Black Messiah را در کارنامه خود داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever به کارگردانی و نویسندگی رایان کوگلر قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت دوم فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

منبع: گیم اسپات

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *