دنی ویلنو نسبت به حمایت کریستوفر نولان واکنش نشان داد

جمعه 5 شهریور , 1400

دنی ویلنوو، کارگردان Dune اعلام کرد که وقتی با تصمیم وارنر برای پخش آنلاین فیلم تحت فشار قرار گرفت، کریستوفر نولان به‌عنوان یک دوست از او پشتیبانی کرد.

دنی ویلنو نسبت به حمایت کریستوفر نولان واکنش نشان داد

بر کسی پوشیده نیست که وارنر طی ماه‌های گذشته چندین و چند فیلم‌ساز را خشمگین کرد. زیرا ناگهان تصمیم گرفت برای رشد سریع‌تر تعداد مشترک‌های شبکه HBO Max، چندین و چند فیلم سینمایی خود را برخلاف قراردادهای اصلی، همزمان با اکران در سینما وارد اکران خانگی کند. همچنین اکثر این فیلم‌ها با شکست مالی جدی مواجه شدند. وارنر هم مجبور شد به افراد متفاوت همچون برخی از ستاره‌ها و همین‌طور شرکت لجندری پول‌های فراوانی بدهد تا جلوی شکایت آن‌ها از خود به‌خاطر انجام این کار را بگیرد.

سپس خود وارنر اعلام کرد که از سال ۲۰۲۲ به بعد، بعضی فیلم‌های تلویزیونی و بعضی از فیلم‌های سینمایی را می‌سازد؛ آثار قرارگرفته در گروه اول مخصوص شبکه HBO Max هستند و فیلم‌های سینمایی پیش از اکران خانگی به مدت ۴۵ روز فقط داخل سینماها اکران می‌شوند. وارنر که در حال پیوستن به دیسکاوری است، طی چند ماه اخیر مشغول کاهش دادن مشکلات به وجود آمده بود.

آن‌ها آرام‌آرام در حال بازسازی پل‌های خراب‌شده هستند و دیوید زاسلاو، مدیرعامل شرکت Warner Bros. Discovery هم با جدیت تاکید کرد که اهمیت زیادی برای اکران سینمایی اختصاصی و در اولویت قرار دادن هنرمندان قائل است.

بااین‌حال هیچ‌کدام از تلاش‌ها باعث نمی‌شوند که ناگهان برخی از افراد همچون دنی ویلنوو از وضع اکران فیلم جدید خود راضی باشد. او به‌تازگی هم مخالفت و نارضایتی خود را اعلام کرد. البته وی تمایل وارنر به درست کردن روابط شرکت با خود را انکار نمی‌کند. ویلنوو انقدر از تصمیم وارنر برای فیلم سینمایی جدید خود عصبانی شده بود که در رسانه‌ی ورایتی، مقاله‌ای تند علیه آن نوشت. حالا او می‌گوید که در روزهای سخت مواجهه با آن برنامه‌ریزی ناگهانی شرکت، کریستوفر نولان واقعا دوستانه از او پشتیبانی کرد: «اعتراف می‌کنم که در  بخشی از این ماجرا نیازمند یک دوست بودم. کریس، هنرمندی که بی‌اندازه برای او احترام قائل هستم، از من حمایت کرد و به من مشورت داد. مهربانی او در حق من مثل لطفی که اما توماس یعنی همسر او داشت، پراهمیت بود».

منبع:appocalypse

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *