جیمزگان مشغول توسعه سریال تلویزیونی برای دی سی است

جیمزگان مشغول توسعه سریال تلویزیونی برای دی سی است

جیمز گان به‌تازگی اعلام کرده پس از Peacemaker، روی یک سریال تلویزیونی دیگر برای دی سی (DC) کار می‌کند. گان در مصاحبه‌ اختصاصی با سایت کلایدر تایید کرد که همچنان به همکاری با برادران وارنر و دی سی ادامه خواهد داد.

کارگردان مطرح هالیوودی در مصاحبه خود صرفا اشاره‌ای به وجود یک پروژه دیگر تلویزیونی داشت و حرفی از جزییات ماجرا نزد. می‌دانید، ما داریم روبه‌ جلو حرکت می‌کنیم. چیزها پشت سر هم اتفاق می‌افتند و من خیلی زود متوجه آن‌ها می‌شوم. اتفاقا همین دیشب یک اتفاق جدید رخ داد. قرار است یک سریال جدید بسازیم. در حالی که بعید نیست گان در این پروژه جدید تنها نقش تهیه‌کننده را ایفا کند، اما معمولا مشاهده کرده‌ایم که علاقه خاصی به نوشتن فیلم‌نامه یا کارگردانی پروژه‌هایش دارد. گان پیش از این بارها گفته بود دوست دارد شخصیت‌های The Suicide Squad را بیشتر و بیشتر مورد اکتشاف قرار دهد، در نتیجه خیلی از اهالی رسانه اعتقاد دارند این هم یک اسپین‌آف دیگر از «جوخه انتحار» خواهد بود.

 

جیمزگان مشغول توسعه سریال تلویزیونی برای دی سی است

 

شبکه CW طی یک دهه اخیر بخش سریال‌های دی‌سی را به‌دست گرفته بود اما اکنون شاهد تغییر رویه کمپانی هستیم. برادران وارنر ظاهرا به ساخت سریال‌های دی‌سی برای HBO Max علاقه دارد که با فیلم‌های بزرگتر مرتبط هستند. به‌عنوان مثال چندی پیش دو سریال اسپین‌آف از فیلم بتمن (به کارگردانی مت ریوز) تایید شد؛ یکی با محوریت دپارتمان پلیس گاتهام و دیگر بر اساس شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل.

 جیمز گان هم‌اکنون مشغول فیلم‌برداری Guardians of the Galaxy Vol. 3 و Guardians of the Galaxy Holiday Special است. فعلا اطلاعات خاصی از قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» در دسترس نیست اما می‌دانیم کریس پرت، دیو باتیستا، بردلی کوپر، کارن گیلان، پام کلمنتیئف و وین دیزل در آن بازخواهند گشت. از سوی دیگر، چند ماه پیش ویل پولتر به‌عنوان بازیگر نقش آدام وارلاک در آن معرفی شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *