سریال Naomi با حضور سوپرمن جدید

سریال Naomi با حضور سوپرمن جدید

جدیدترین سریال تلیزیونی CW که با الهام از کمیک بوک‌های دی‌سی ساخته شده، سریال Naomi خواهد بود که سه‌شنبه شب اولین قسمت از آن پخش خواهد شد و سوپرمن در آن حضور دارد. سوپرمن نقش مهمی در داستان نائومی دارد و طرفدارانی که امیدوار هستند تایلر هوچلین، بازیگر Superman & Lois را نیز در این سریال در نقش سوپرمن ببینند، با اطلاعات جدید منتشر شده ممکن است ناامید شوند. به گفته کیسی والفال، بازیگر نقش نائومی در این سریال شاهد سوپرمن جدیدی خواهیم بود که در دنیای مربوطه حضور خواهد داشت. او گفت:

به نظرم Naomi جهان مربوط به خود را دارد، بنابراین تایلر هوچلین که نقش سوپرمن را در سریال Superman & Lois بازی کرده، سر صحنه فیلمبرداری ما حاضر نشد. اما هیجان‌زده‌ام تا طرفداران این نسخه از سوپرمن را در قسمت اول مشاهده کنند.

 

سریال Naomi با حضور سوپرمن جدید

 

نظرات والفال با آنچه اِیوا دوورنی، تهیه‌کننده اجرایی سریال، اخیراً در پنل مجازی Naomi در تور مطبوعاتی زمستانی انجمن منتقدان تلویزیونی گفت، مطابقت دارد که اعلام کرد نائومی مسیر مربوط به خود را دارد و هیچ کراس‌اووری در فصل اول وجود نخواهد داشت. او گفت:

در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنیم و در فصل اول نیز هیچ کراس‌اووری نخواهید دید. نائومی مسیر خود را دارد و من واقعاً فکر می‌کنم که این سریال تازه شروع دنیای چندوجهی نائومی خواهد بود و افراد مختلف از سریال‌های دیگر باید با آن کراس‌اوور داشته باشند. ما تنها بر ماجرای شخصیت نائومی تمرکز کردیم.

نائومی سفر یک دختر نوجوان از شهر کوچکی در شمال غربی آمریکا به ارتفاعات دنیای چندجهانی را دنبال خواهد کرد. زمانی که یک رویداد فراطبیعی، زادگاه‌اش را شدیداً به لرزه در می‌آورد، نائومی به دنبال کشف منشأ آن می‌گردد و آنچه کشف می‌کند تمام باورهایی که پیش از این درباره‌ی قهرمانان داشتیم را به چالش می‌کشاند.

در این سریال علاوه بر کیسی والفال، کامیلا مورنو، الکساندر رایت، کرانستون جانسون، بری واتسون، مری چارلز جونز، ایدن جم، موزام ماکار، ویل مایرز و دانیل پویگ ایفای نقش خواهند کرد. استودیو Array Filmworks با همکاری بخش تلویزیون برادران وارنر این سریال را تولید می‌کنند. Naomi سه‌شنبه شب، ۲۱ دی از شبکه CW پخش خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *