جیمزگان: The Suicide Squad از نظر موسیقی فیلم کار سنگینی می‌طلبد!

جیمز گان (James Gunn) کارگردان جوخه انتحار مهم‌ترین بخش فیلم را موزیک فیلم اعلام کرده و گفته که قرار است بسیار متفاوت‌تر از سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان باشد. جیمز گان هم ریبوت جوخه انتحار (The Suicide Squad) را نوشته و هم آن را کارگردانی می‌کند و اینطور که پیداست قرار است فیلم‌برداری این ریبوت پاییز امسال آغاز شود.

در میان فیلم‌های مارول استودیو فیلم نگهبانان کهکشان اولین فیلمی است که ساندترک جوک باکس داشته است. حالا در حساب شخصی گان از او درباره موسیقی فیلم The Suicide Squad پرسیده شده و او پاسخ داده که ممکن است برای این فیلم هم ساندترک داشته باشند و او برای The Suicide Squad آهنگ‌های زیادی گوشی داده و هنوز هم درگیر انتخاب است چون آهنگ‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهد در فیلم بگنجاند و نمی‌شود! خوانندگانی که جیمز گان تمایل داشته از آهنگ‌هایشان در فیلم استفاده کند آلیس کوپر، گروه کویین، تی رکس، استیوی واندر و… بوده‌اند منتها به دلیل زیاد بودن آهنگ‌ها جایی برای‌شان پیدا نشده است.

جیمزگان

در ادامه صحبت‌های او درباره موسیقی فیلم The Suicide Squad را می‌خوانید:

بهتر است ساندتراک جوخه انتحار (The Suicide Squad) با دو فیلم دیگر مارول فرق داشته باشد، خصوصا اینکه ساندتراک‌های نگهبانان کهکشان، درباره ایده‌هایی هستند که برای پیتر کوئل توسط مادرش میکس شده‌اند و آهنگی را نشان می‌دهند که او وقتی بزرگ می‌شد، آهنگ مورد علاقه‌اش بود. برای همین است که آهنگ‌های پاپ هر دو فیلم، آهنگ‌های دهه ۶۰ و ۷۰ هستند.

متاسفانه جوخه انتحاری که آیر ساخت از نظر موسیقی فیلم نتوانسته بود نظرات منتقدان را جلب کند چون به نظر می‌رسید که این آهنگ‌ها بدون فکر و هدف خاصی در فیلم گنجانده شده‌اند. حالا جیمز گان قرار است ریبوت جوخه انتحاری را کارگردانی کند، کسی که در شبیه‌سازی ساندتراک‌های عالی استعداد زیادی دارد و می‌تواند آهنگ‌های معروف را با برشی عمیق میکس کند و صحنه‌هایی بسازد که با آهنگ‌ها هماهنگ هستند. به نظر شما به داستان The Suicide Squad چه آهنگ‌هایی می‌آید؟ نظرات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت نرداستیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: screenrant.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *