در تریلر جدید Marvel’s Avengers کاپیتان آمریکا را خواهید شناخت!

در جدیدترین تریلر Marvel’s Avengers، کاپیتان آمریکا معرفی شده است و گویا قرار است در آینده شخصیت‌های دیگر بازی هم معرفی شوند. بعد از اینکه این تریلر ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌ پلی بازی Marvel’s Avengers در گیمزکام پخش شد شاهد مرحله جدیدی از تبلیغات اسکوئر انیکس برای این بازی هستیم. تبلیغاتی که اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار طرفدارانش می‌گذارد: یک تریلر جدید از آخرین اثر اسکوئر انیکس، ایداس مونترال و کریستال داینامیکس. در این تریلر استیور راجرز که همان کاپیتان آمریکای دوست داشتنی است معرفی می‌شود و سبک جنگیدنش که بی‌شباهت با نبردهای شناور بتمن در سری آرکهام نیست با صداگذاری دقیقی از ضرباتش هم نمایش داده می‌شود.

کاپیتان آمریکا

به علاوه طرفداران سبک پوشش و مشخصات ظاهری کاپیتان آمریکا را هم می‌بینند که شامل یک سپر وایبرانیومی و لباسش است. در این تریلر می‌بینیم که کاپیتان آمریکا در حال مبارزه با دشمنان است و چون داستان بازی منطبق بر داستان شخصی کاراکترهاست پس مشخصا این دشمنان هم همان افراد هایدرا هستند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا ارائه خواهد شد. بازی‌ای که در آن می‌توانیم کنترل تمامی اونجرها را در دست بگیریم یا ظاهر شخصیت‌های بازی را با نظر و سلیقه خودمان تغییر دهیم. شما اینجا می‌توانید این تریلری که از کاپیتان آمریکا پخش شده است را ببینید:

 www.YouTube.com

شما در مورد این بازی چه نظری دارید؟ به نظرتان برای کاپیتان آمریکا چه پوشش‌هایی در اختیار بازیکن‌ها می‌گذارند؟ نظرات خود را در بخش نظرات نرداستیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: www.dualshockers.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *