حضور صداپیشگان بزرگ در انیمیشن DC League of Super Pets

پنج‌شنبه 20 خرداد , 1400

برادران وارنر با انتشار یک تیزر حضور صداپیشگان بیشتری را در انیمیشن DC League of Super Pets تایید کرده است.

حضور صداپیشگان بزرگ در انیمیشن DC League of Super Pets

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشگان بیشتری در انیمیشن DC League of Super Pets تایید و اعلام شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، دواین جانسون قرار است صداپیشگی شخصیت کریپتو را در این انیمیشن بر عهده داشته باشد. حالا برادران وارنر و دی سی اعلام کردند که کوین هارت، کیت مک‌کینون، جان کرازینسکی، ونسا بایر، ناتاشا لیون، کیانو ریوز و دیگو لونا، به راک در انیمیشن DC League of Super Pets اضافه شده و قرار است صداپیشگی شخصیت‌های مختلف این انیمیشن را بر عهده داشته باشند.

هارت قرار است صداپیشگی شخصیت Ace the Bat-Hound را در انیمیشن DC League of Super Pets بر عهده داشته باشد، اما اطلاعاتی از نقش دیگر بازیگران در دسترس نیست. انیمیشن دی سی لیگ ابر حیوانات قرار است داستانی گروهی از ابرقهرمانان دنیای دی سی را که به شکل حیوانات هستند، دنبال کند. استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر وظیفه تولید انیمیشن DC League of Super Pets را بر عهده دارد.

جرد استرن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن DC League of Super Pets را بر عهده دارد و سم لوین به‌عنوان دستیار کارگردان به وی در ساخت آن کمک خواهد کرد.

منبع: hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *