صداپیشه هارلی کویین در سریال Loki حضور دارد

چهارشنبه 19 خرداد , 1400

تارا استرانگ، صداپیشه شناخته شده صنعت بازی و انیمیشن، صداپیشگی شخصیت Miss Minutes را در سریال Loki بر عهده داشته است.

صداپیشه هارلی کویین در سریال Loki حضور دارد

امروز قسمت اول سریال Loki از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شد که این سریال تاکنون توانسته نقدهای بسیار مثبتی را از منتقدان نیز دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صداپیشه شخصیت Miss Minutes در سریال لوکی مشخص شده است. طبق فهرست تیتراژ پایانی قسمت اول این سریال از دنیای سینمایی مارول، تارا استرانگ، صداپیشه شناخته شده صنعت بازی و انیمیشن صداپیشگی شخصیت Miss Minutes را در سریال Loki بر عهده داشته است.

شخصیت Miss Minutes یکی از شخصیت‌های جالب توجه قسمت اول سریال Loki بود که در این قسمت در مورد دلیل شکل‌گیری و نحوه فعالیت سازمان Time Variance Authority یا TVA به لوکی توضیح داد. البته مشخص نیست که این شخصیت کارتونی در قسمت‌های بعدی هم حضور داشته باشد، اما حضور یک بازیگر شناخته شده برای صداپیشگی این شخصیت اتفاقی جالب توجهی بود. همچنین حضور این شخصیت در پوستر اصلی سریال لوکی نیز ممکن است به احتمال حضور این شخصیت‌ در قسمت‌های بعدی هم اشاره داشته باشد.

تارا استرانگ بیشتر برای صداپیشگی شخصیت هارلی کویین در سری بازی Batman: Arkham شناخته می‌شود که برای صداپیشگی این شخصیت در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز باز خواهد گشت. استرانگ همچنین صداپیشگی هارلی کویین در بازی Injustice: Gods Among Us و بازی Injustice 2 را نیز بر عهده داشت. همچنین شاهد حضور او برای صداپیشگی باربارا گوردون/بت‌گرل در انیمیشن Batman: The Killing Joke نیز بودیم و از دیگر کارهای وی می‌توان به انیمیشن DC Super Hero Girls، انیمیشن Teen Titans Go و انیمیشن My Little Pony: Pony Life اشاره کرد.

منبع: comicbookmovie

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *