در قسمت جدید مجموعه Thor قرار است شاهد نبر کاپیتان آمریکا و ثور باشیم

یکشنبه 5 اردیبهشت , 1400

تابستان امسال، دانی کیتس قصد دارد به همراه هنرمندی به نام میشل باندینی، خط داستانی جدیدی به نام Revelations را آغاز کند.

در قسمت جدید مجموعه Thor قرار است شاهد نبر کاپیتان آمریکا و ثور باشیم

 علاوه‌بر این، اولیویر کویپل تصویر هنری را برای قسمت ۱۵ سری کتاب کمیک Thor طراحی کرده که یک تقابل بمبی را بین خدای تند و مرد ستاره‌دار یا همان کاپیتان آمریکا را نشان می‌دهد؛ کتاب کمیکی که قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) منتشر شود. شرکت مارول کامیکس در طی بیانیه‌ای اینطور توضیح داد: «ماه ژوئیه شاید آغاز یک خط داستانی جدید به نام Revelations در مجموعه محبوب Thor از دانی کیتس خواهیم بود. کیتس در این خط داستانی جدید با هنرمند مهمانی به نام میشل باندینی (از هنرمندان مجموعه King in Black: Spider-Man) همکاری خواهد کرد.

میشل باندینی قرار است فعلا جایگزین هنرمند اصلی مجموعه سعنی نیک کلین شود؛ کلین برای خط داستانی بعد بازمی‌گردد. همان‌طور که از تصویر بسیار جذاب از جلدی که هنرمند افسانه‌ای مجموعه Thor یعنی الیور کویپل طراحی کرده (مت ویلسون هم وظیفه رنگ‌آمیزی آن را برعهده داشت) مشخص است، خط داستانی Revelations شگفتی‌های زیادی را به‌دنبال دارد؛ از جمله نبرد انفجاری بین ثور و کاپیتان آمریکا.» علاوه‌بر تصویر جلد اصلی از کویپل، این قسمت یک جلد دیگر هم دارد که توسط نیک کلین طراحی شده است؛ هر دوی آن‌ها را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید. جلد دیگر این قسمت هم توسط تونی دنیل طراحی شده است. خلاصه داستان رسمی این قسمت به شرح زیر است:

زخم‌های دونالد بلید هنوز درمان نشده که هل جدید پا پیش می‌گذارد! تمام ساکنان سرزمین آزگارد به خانه بازگشتند و اودین هم بعد از یک دوری طولانی مدت، دوباره در سرزمین خودش حضور دارد. اما طولی نمی‌کشد که سنگینی و تنش جدیدی اطراف تخت سلطنت احساس می‌شود! پدر و پسر. پدر همگان و پدر همگان. اودین و ثور. آیا این رابطه برای همیشه محکوم به فنا است؟ این اتفاق برای ۱۰ قلمرو چه معنایی دارد؟ برای آغاز یک خط داستانی جدید به نام Revelations که میدگارد را تکان می‌دهد، به دانی کیتس و هنرمند مهمان مجموعه یعنی میشل باندینی بپیوندید!

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *