راسل کرو در فیلم Thor 4 ایفای نقش خواهد کرد

یکشنبه 5 اردیبهشت , 1400

ماه گذشته بود که مشخص شد راسل کرو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Gladiator، به جمع بازیگران فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر شناخته شده در فیلم Thor 4 دسترس نبود.

راسل کرو در فیلم Thor 4 ایفای نقش خواهد کرد

حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نقش کرو در این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. در مصاحبه با JOY Breakfast with The Murphys، کرو تایید کرد که در قسمت جدید فیلم Thor حضور دارد و حتی فیلم‌برداری صحنه‌های وی در این فیلم نیز به پایان رسیده است.

کرو در طول مصاحبه اشاره کرد که امروز (زمان مصاحبه) آخرین روز حضور وی در تولید فیلم است و او با دوچرخه سر صحنه تولید فیلم در استدیوی فاکس دیزنی می‌رود و در ادامه تایید کرد که او نقش زئوس را در فیلم Thor: Love And Thunder بر عهده دارد. کرو گفت: «امروز آخرین روزی است که نقش زئوس را بر عهده دارم و می‌خواهم از آن لذت ببرم.» البته هنوز مشخص نیست نقش زئوس در فیلم چقدر پر رنگ خواهد بود و کرو اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است.

کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده است.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ اکران شود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *