در Mortal Kombat به دنبال نئو یا جان ویک نباشید

در Mortal Kombat به دنبال نئو یا جان ویک نباشید

کیانو ریوز به تازگی در گفتگویی اعلام کرده است که شخصیت‌های نئو یا جان ویک در سری بازی‌های مورتال کمبت حضور پیدا نخواهند کرد. کیانو ریوز در مصاحبه جدید خود با Esquire که برای تبلیغ اکران فیلم The Matrix 4 صورت گرفت، به یکی از سوال‌هایی که مدت‌هاست ذهن طرفداران سری مورتال کمبت را به خود مشغول کرده، جواب داد. بازیگر مهربان و دوست‌داشتنی شبکه‌های اجتماعی در جواب این سوال که اگر اختیار در دست او بود، شخصیت‌های نئو یا جان ویک در بازی مورتال کمبت حضور پیدا می‌کردند یا خیر، گفت:

اگر اختیارش به من بود؟ نه. مورتال کمبت از نقطه‌نظرهای زیادی یک سری بازی فوق‌العاده است، ولی من فکر می‌کنم… می‌دانید، نئو، جان ویک، کار خودشان را می‌کنند. مورتال کمبت نیز کار خودش را می‌کند.

باید خاطرنشان کرد که حقوق کپی‌رایت شخصیت نئو در اختیار شرکت برادران وارنر قرار دارد که سری مورتال کمبت را عرضه می‌کنند. پس نمی‌توان به‌طور ۱۰۰ درصدی گفت که کراس‌اوور نئو با مورتال کمبت در آینده اتفاق نخواهد افتاد. از سوی دیگر، حقوق شخصیت جان ویک در اختیار شرکت Lionsgate است.

با اظهارنظر جدید ریوز، تمام امید و آرزوهای طرفداران سری مورتال کمبت که علاقه داشتند در نقش The One فیتالیتی اجرا کنند، به باد هوا رفت. در مورتال کمبت ۱۱ قهرمانان اکشن کلاسیک زیادی حضور پیدا کردند که از بین آن‌ها می‌توان به ترمیناتور، روبوکاپ و رمبو اشاره کرد. اِد بون، خالق سری پیش از این در سال ۲۰۱۷ در اکانت توئیتر خود یک نظرسنجی گذاشته بود که اگر کیانو علاقه‌ای به صداپیشگی شخصیت نئو در بازی Injustice 2 نداشته باشد، بهتر است چه کسی صداپیشگی آن را بر عهده بگیرد که رای اکثریت، خود شخص اِد بون بود.

 

در Mortal Kombat به دنبال نئو یا جان ویک نباشید

 

اِد بون، کارگردان بازی‌های مورتال کمبت و Injustice در استودیو NetherRealm، در گذشته نیز از احتمال حضور شخصیت‌های نئو و جان ویک در سری گفته بود. او حتی در مقطعی به این موضوع اشاره کرده بود که برادران وارنر به تیم او پیشنهاد دادند نئو به مورتال کمبت ۹ اضافه شود اما آنها مطمئن نبودند که این شخصیت مناسب حال و هوای این بازی خواهد بود یا خیر. اد بون در گفتگو با Game Informer گفته بود:

 خاطرم هست که برادران وارنر ایده اضافه شدن نئو را مطرح کردند. شخصیت‌های مختلف زیادی برای حضور در سری پیشنهاد شده بودند که در نهایت به دلایل تجاری یا خلاقانه، تصمیم گرفتیم آنها مناسب حضور در بازی نیستند.

با وجود علاقه زیاد طرفداران برای وقوع چنین رویدادی، شاید بتوان گفت که نظر اد بون درست بوده است. برخی از شخصیت‌ها شاید برای حضور در دنیای پر از خون و دل و روده مورتال کمبت مناسب باشند اما اینکه مشاهده کنیم نئو ستون فقرات حریف خود را از جا در بیاورد، با حس و حالی که از این شخصیت به یاد داریم، مطابقت ندارد.

کیانو ریوز و شخصیت‌های او به طور گسترده‌ در بازی‌های ویدئویی حضور داشته‌اند. از برجسته‌ترین نمونه‌های اخیر آن می‌توان به شخصیت جانی سیلورهند در بازی Cyberpunk 2077 اشاره کرد که سال گذشته منتشر شد. بازی رسمی جان ویک، John Wick Hex نیز پیش از آن منتشر شده بود و البته سری بازی‌های ماتریکس که سال‌ها پیش همزمان با اکران فیلم‌ها، عرضه شده بودند.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *