استقبال بی نظیر از انیمیشن Arcane

استقبال بی نظیر از انیمیشن Arcane

چند روز از پخش آخرین قسمت فصل اول سریال انیمیشنی Arcane (آرکین) گذشته و پیش‌درآمد لیگ آو لجندز در این مدت با استقبال بسیار خوبی از سوی بینندگان در سراسر جهان روبه‌رو شده است. بنابر گزارشات منتشر شده، انیمیشن Arcane در هفته گذشته توانست به پربیننده‌ترین سریال اورجینال دیجیتالی در آمریکا تبدیل شود. از این رو آرکین بالاتر از سریال‌های بسیار محبوبی مثل Stranger Things و The Mandalorian قرار می‌گیرد.

تا ۲۱ نوامبر (۴ روز پیش)، آرکین سومین سریال پرتقاضا در سراسر جهان روی همه پلتفرم‌ها بود. در سطح جهانی تقاضا برای این مجموعه ۶۷.۱ برابر یک مجموعه متوسط است. بالاتر از آن تنها سریال Game of Thrones با ۷۰.۷ برابر تقاضا و سریال The Wheel of Time از آمازون با ۷۴.۸ برابر تقاضای بیشتر قرار دارند.

Arcane در سه هفته متوالی پخش شده و بنابر گزارش سایت ددلاین، با گذشت هر هفته تقاضا برای تماشای آن با رشد بسیار چشمگیری همراه بود. از شروع پخش اولین قسمت تقاضا در جهان ۶۲۹% و در آمریکا ۲۲۸% رشد داشته است. نکته جالب این است که بیشتر سریال‌ها و مجموعه‌های نتفلیکس پس از ۲ تا ۴ روز بیشترین تعداد بیننده خود را تجربه می‌کنند، اما آرکین خلاف تمامی آن‌ها عمل کرده است.

Arcane یک مجموعه فوق‌العاده هیجان‌انگیز است که اصلا از شما نمی‌خواهد طرفدار چند ساله League of Legends باشید و دنیای آن را بشناسید. بیشتر داستان این سریال در شهری به نام Piltover جریان دارد. این شهر در آستانه تغییرات بزرگی است که می‌توانند روی تمام سرزمین Runeterra تاثیر بگذارند. از طرف دیگر انیمیشن تمرکز زیادی روی شخصیت‌هایی مثل Vi و جینکس و رابطه این دو خواهر دارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *