دیابلو در جوخه انتحار ۲

فیلم برداری قسمت دوم جوخه انتحار آغاز شده است و حالا شاید “جی هرناندز” برای بازی در نقش “دیابلو” بار دیگر باز گردد.

با اینکه قسمت اول این فیلم از تدوین ضربات مهلکی خورده بود اما بیشتر انتخاب بازیگران به بهترین شکل ممکن انجام شده بود. تیم متشکل از شخصیت ها داستان فیلم با تبدیل شدن به یک خانواده تغییر عمده ای دادند. اما این خانواده قلب تپنده خود را در پایان فیلم از دست داد. دیابلو برای نجات بقیه خود را قربانی کرد.

“جول کینمن” که طرفداران فیلم او را با نام “ریک فلگ” میشناسند در شبکه اجتماعی عکسی را قرار داد که در حال تمرین کردن برای قسمت جدید فیلم بود.به نظر میرسد که جی هرناندز هم درکنار او در این عکس است.

مرگ دیابلو از بهترین صحنه های فیلم بود. او قبل از این هم خانواده خود را از دست داده بود. دیگر حاضر نبود یکبار دیگر قربانی شدن اطرافیان خود را ببیند. او قدرت خود را به حداکثر رساند, تعداد زیادی از دشمنانشان را از بین برد ولی خودش نیز از بین رفت.
این صحنه قطعا شبیه به مرگ او بود. ولی خود هرناندز هم اصرار داشت که دیابلو را تمام شده در نظر نگیریم.او گفته بود : بیایید فکر کنیم که او یک “متا انسان” است. این که خود دیابلو آتش را کنترل میکند و در آتش سوخته شاید چندان منطقی به نظر نرسد.

از همه تیم جوخه انتحار, دیابلو کمتر در حرکتی سهیم میشد. ولی در نهایت او بود که همه را دور هم جمع کرد و به آنها حسی شبیه به یک خانواده و تیم را داد.

فقدان او جای خالی بزرگی را در جوخه انتحار به جا خواهد گذاشت.

تا اینجای کار ما فقط میتوانیم به یک پست شبکه اجتماعی اکتفا کنیم و این دلیل چندان قانع کننده ای به نظر نمی آید. اما چیزی که مشخص است این است که هرناندز در کنار کینمن در این عکس حضور دارد و این خبر خوبی است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *