رضایت بن افلک برای بازی در فیلم The Flash

رضایت بن افلک برای بازی در فیلم The Flash

بن افلک با شخصیت بتمن رابطه عجیبی داشته ولی به نظر می‌رسد که این دو به چند سال زمان نیاز داشتند تا درک بهتری از یکدیگر پیدا کنند. ساخت فیلم‌های Batman v Superman: Dawn Of Justice و Justice League و فیلم‌برداری دوباره آن‌ها، فشار فیزیکی و روحی زیادی به بن افلک وارد کرده بود. این موضوع در نهایت باعث شد که افلک از کارگردانی فیلم سولوی Batman کناره گیری کرده و مت ریوز (Matt Reeves) به عنوان کارگردان و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) به عنوان جایگزین او شوند.

البته قرار است یک بار دیگر در فیلم فلش شاهد حضور بن افلک در نقش بتمن باشیم. بنابر گزارش سایت گیم اسپات، این بازیگر در جدیدترین مصاحبه‌ خودش اعلام کرده که این بهترین تجربه او با شخصیت بتمن بوده است.

من هرگز این را نگفته‌ام و موضوع بسیار داغی است، اما شاید صحنه‌ مورد علاقه من با بتمن در فیلم فلش فیلم‌برداری شده است. امیدوارم آن‌ها یکپارچگی کاری را که ما انجام دادیم را حفظ کنند، زیرا به نظر من واقعا عالی، جالب و متفاوت بود، اما نه به گونه‌ای که با شخصیت‌ها همخوانی نداشته باشد.

کسی چه می‌داند؟ شاید آن‌ها تصمیم بگیرند که سکانس خوب نیست. اما وقتی رفتم و آن را فیلم‌برداری کردم واقعا سرگرم کننده، رضایت بخش و تشویق کننده بود. فکر می‌کنم بالاخره توانستم این شخصیت را درک کنم.
به تازگی خبر رسیده که ژنرال زاد و فائورا، دو شخصیت شرور فیلم Man of Steel در فیلم جدید The Flash حضور پیدا خواهند کرد و شاهد بازگشت آن‌ها خواهیم بود. بازگشت مایکل کیتون (Michael Keaton) هم برای نقش بتمن تایید شده است. کارگردان این فیلم اندی موسکیتی (Andy Muschietti) است که پیش از این فیلم It نیز کارگردانی کرده است. وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه The Flash نیز برعهده گرنت موریسون (Grant Morrison)، نویسنده افسانه‌ای کتاب‌های مصور، قرار دارد.

فیلم The Flash قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) پخش شود.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *